Přidej recenzi

Odpovědět: zasilka zrušena prodejcem

#8449

Iveta
Klíčník

Dobrý den,
to je tak, že si prodejce vygeneruje číslo zásilky v poštovním systému, to napíše do Aliexpress a zásilka se jeví jako odeslaná. Ve skutečnosti je zboží ještě u prodejce a má 10 dnů na její doručení čínské poště, aby ji fyzicky přijala a skutečně tak došlo k odeslání. V době svátků v druhé polovině února však tato doba na odeslání byla trochu delší, ale i přesto prodejci spoustu zásilek neodeslala (za mě to byly 4 zásilky, takže je mi jasné, že podobné problémy mělo více lidí). Tímto tak byla zásilka zrušena ze strany pošty, protože zásilku nepřijala, ale to již nedokáže zpracovat informační systém Aliexpress a proto jste neobdržel e-mail. Ten by Vám přišel, jen pokud by objednávku zrušil prodejce, takto bylo jen zrušeno odeslání.
Nyní otevřete spor, napište že zásilka byla zrušena a přidejce i kopii trackingu (ikdyž vím, že ho Aliexpress může ve sledování najít, ale je to při řešení sporů rychlejší, když tam přiložíte obrázek trackingu). Zatím jsem s tím nikdy neměla problém a spor vždy vyřešil Aliexpress okamžitým vrácením peněz.