Přidej recenzi

Odpovědět: Nedoručení zásilky

#8462

Iveta
Klíčník

Dobrý den,
nezdá se mi, že by se zásilka objevila jako doručená před vypršením lhůty, protože stavy objednávek se načítají ze sledování. A pokud koukám na sledování, tak vidím, že zásilka neopustila ani Čínu. Spíše se tedy přikláním k tomu, že Vám vypršel čas pro doručení a zároveň máte buď špatné sledovací číslo nebo ztracenou zásilku, neboť od podání 16/1 se zásilka nehnula (jestli tedy čtu datum správně, je špatně čitelné). Prodejci to zkouší s Paypalem, ale rozhodně tuto možnost nemohu doporučit v případě, že lze otevřít nebo máte otevřený spor. 1) nemáte jistotu, že peníze opravdu pošle když spor zavřete, 2) pošle zaplacenou částku a PP si odečte z té částky ještě poplatek. PayPal používejte jen v případě, že již nelze otevřít spor a prodejce chce poslat peníze. Klidně mu na tuto žádost nereagujte a nechte spor otevřený, protože zboží nebylo doručeno a máte tak právo na vrácení peněz za celou objednávku zpět na kartový účet.