Přidej recenzi

Nedoručení zásilky

Oštítkované: ,

Zvolené téma obsahuje celkem 51 odpovědí. Do diskuze (15 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 8 měsíců, 4 týdnů.

Prohlížíte 7 příspěvků - 46 z 52 (z 52 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8439

    Paula Balážiová
    Účastník

    Dobrý večer,
    Stala sa taká vec, objednávala som si kryty z aliexpresu a pri zadávaní objednávky som urobila chybu a napísala nesprávne mesto ale psč som zadala dobré(deeina kde to chcem mať doručené) . Dá sa s tým niečo spraviť ? Pri objednávkach mi ukazuje že boli odoslané

    #8440

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    již nedá, když je to odeslané. Spoléhat pouze na to, že zásilky třídí stroje a ty se řídí PSČ. Takže by dodání poté mělo být také podle PSČ + ulice.

    #8454

    Helentje
    Účastník

    Dobrý den, prosím o radu. 22.2. mi došel email, že do ČR dorazil můj balíček. A od té doby jsem se ale balíčku nemohla dopátrat. Jenom na track order psali – Delivery attempt failure (viz příloha). Pátrala jsem po balíčku přes sledování zásilek u české pošty, ale nešel dohledat (dříve mi šly balíčky dohledat i pod čínským doručovacím číslem) a dnes jsem dle Track order zjistila, že balíček odeslali zpět do Číny. Mohli byste mi prosím poradit, jak postupovat dál? Zda třeba mám nárok na vrácení peněz? Děkuju moc, Helena

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #8456

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    měla jste zkusit pátrat na poště, aby Vám balíček na poště našli a vydali. Můžete otevřít spor a žádat peníze zpět, ale je možné, že si prodejce (případně Aliexpress) odečtou částku na odeslání, ikdyž asi bylo poštovné zdarma.

    #8458

    Helentje
    Účastník

    Děkuji za odpověď. Bohužel já jsem celou dobu myslela, že balíček visí někde na celnici, protože ty PSČ se k jednotlivým krokům připsaly až v den, kdy balíček odeslala pošta zpět do Číny.

    #8459

    zdenex
    Účastník

    Dobrý den, zásilku jsem nedostal, ale den před plánovaným doručením, se mi v aplikaci objevila jako doručená. Pokud ji chci vyhledat v trackingu, nenajde se. Otevřel jsem spor a dodavatel po mě chce, abych spor zrušil a poslal mu můj PayPal účet, že mi tam vrátí peníze. Uzavírat spor předem se mi nechce a platil jsem kartou a ne přes PayPal. Mám z toho divný pocit. Poradíte mi,prosím, co mám dělat?

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #8462

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    nezdá se mi, že by se zásilka objevila jako doručená před vypršením lhůty, protože stavy objednávek se načítají ze sledování. A pokud koukám na sledování, tak vidím, že zásilka neopustila ani Čínu. Spíše se tedy přikláním k tomu, že Vám vypršel čas pro doručení a zároveň máte buď špatné sledovací číslo nebo ztracenou zásilku, neboť od podání 16/1 se zásilka nehnula (jestli tedy čtu datum správně, je špatně čitelné). Prodejci to zkouší s Paypalem, ale rozhodně tuto možnost nemohu doporučit v případě, že lze otevřít nebo máte otevřený spor. 1) nemáte jistotu, že peníze opravdu pošle když spor zavřete, 2) pošle zaplacenou částku a PP si odečte z té částky ještě poplatek. PayPal používejte jen v případě, že již nelze otevřít spor a prodejce chce poslat peníze. Klidně mu na tuto žádost nereagujte a nechte spor otevřený, protože zboží nebylo doručeno a máte tak právo na vrácení peněz za celou objednávku zpět na kartový účet.

Prohlížíte 7 příspěvků - 46 z 52 (z 52 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.