Přidej recenzi

Odpovědět: Zásilka ztracena na České poste

#8908

Tamilu
Účastník

Dobrý den,

Aktualizují můj případ a zároveň žádám o radu. Psala jsem na [email protected] odpověď byla:
“ S největší pravděpodobností došlo k selhání lidského faktoru, tzn., nebyl dodržen předepsaný technologický postup při zpracování zásilek. Pátrání po zásilce je proto nutné vyvolat reklamací. Do okamžiku dodání je majitelem zásilky odesilatel a jen on má tedy právo nesplnění poštovní smlouvy (dodání) reklamovat a případně uplatňovat nárok na náhradu škody. Reklamaci by měl zahájit s originálem podací stvrzenky u svého poštovního operátora (který nám reklamační list oficiálně předá, my provedeme šetření na našem území, výsledek zaznamenáme do reklamačního listu a vrátíme jej zpět). Na základě oficiálního výsledku reklamace má pak odesilatel nárok i na případnou náhradu škody.
Velmi lituji, ale potvrzení o ztrátě nevydáváme (ani v českém ani anglickém jazyce). Zásilku nelze prohlásit za ztracenou do té doby, než bude ukončeno reklamační řízení. “

Totéž jsem psala prodejci i s žádosti o prodloužení ochranné lhůty. Tu prodlouzil cca o 15 dni oproti původní s tim ze me žádá abych vyckala ještě 18 dni a pokud se balík nedoruci, tak vrátí peníze nebo nové zboží ( píše „we will refund you“).

Mne se zda,ze na postu kvůli reklamaci nepujde. Co mi prosím poradite? Mám vyčkat tech 18 dni nebo rovnou otevřít spor?

Děkuji za radu.
Tamilu.