Přidej recenzi

Aliexpress – nepřevzetí doručovaného zboží

Zvolené téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 diskutujícího) se naposledy zapojil uživatel  Steve a poslední změna proběhla před 3 měsíci, 3 týdny.

Prohlížíte 1 příspěvek (celkem z 1)
  • Autor
    Příspěvky
  • #147084

    Steve
    Účastník

    Dobrý den, rád bych poprosil o radu, jak dále postupovat v následujícím případě. Na Aliexpress jsem si objednal a zaplatil jisté zboží v bílé barvě, dle nabídky prodejce. Po zaplacení mi prodejce sdělil, že uvedený produkt v bílé barvě nemá na skladě a má ho již pouze v černé barvě a zda může poslat černý. Obratem jsem mu sdělil, že je mi líto, ale že chci jen bílý.Odepsal dobře dobře, ať otevřu Open dispute a že mi vrátí peníze. Zkusil jsem tedy spor otevřít, ale nešlo to s odkazem, že to půjde až za 10 dní. Čekal jsem tedy a postupem času jsem zjistil, že bylo prodejcem něco odesláno. Následovala nekonečná diskuse, kdy jsem se snažil zjistit, zda něco prodejce tedy odeslal nebo ne a pokud ano, zda je to mnou požadované zboží, tedy v bílé barvě. Znovu jsem ho upozornil, ať mi v žádném případě neodesílá černou variantu. Zase jen zmatené heslovité odpovědi, ano friend, pošlu peníze, příště dám slevu friend apod., prostě jako u bláznů. Dnes, kdy je zboží již na naší poště mi konečně na stručný dotaz odpověděl, že poslal zboží v černé variantě, které nechci. Otázka zní, jak dále v takovém případě postupovat, abych dostal peníze zpět. Mám tedy v úmyslu zboží nepřevzít a počkat, až půjde spor otevřít a pak tam uvést, že mi zboží nebylo doručeno. Předpokládám, že pošta ho odešle zpět do Číny, nebo ne? Také mám otázku, zda mám prodejci něco odpovídat, že porušil dohodu, že je podvodník a že zboží nepřevezmu, nebo neodpovídat nijak a čekat. Nevím totiž, zda při řešení sporu má Aliexpress přístup do naší vzájemné korespondence či ne, takže abych si přiznáním, že zboží nepřevezmu ještě neuškodil.
    Díky moc za radu.

Prohlížíte 1 příspěvek (celkem z 1)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.