Přidej recenzi

Aliexpress – spor hotový ale peníze nepřišli

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 6 měsíců, 1 týden.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8463

    Marus123456
    Účastník

    Zdravím,
    Aliexpress mi dal ve sporu za pravdu, ale peníze nepřišli a už to je více než měsíc. Nevíte kam bych se měla obrátit??

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #8471

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    koukala jste na výpise zpět? Peníze jsou obvykle vráceny ke dni objednávky.

    #8472

    Štěpánka
    Účastník

    Ivetko,přeji dobrý večer.Nemohu se dohledat,kde napsat nové téma,tak se omlouvám a přidám se do diskuse.
    Mám problém ohledně otevření sporu .Přišlo zboží,ale asi čtyři věci jsou kazové a jednu poslali stejnou barvu.Tak jsem nafotila a otevřela spor.Nikdy jsem neměla problém,vždy ok.Chtěla jsem jen malou část,za popletené a kazové zboží.Zaškrtla jsem,že nechci zboží vrátit,ale jen peníze.
    K mému údivu mi prodejce,bez jakékoli možnosti nesouhlasit uznal spor,ale s tím,že mi vrátí celou částku a já musím poslat zboží zpět.Ani tam nelze na nic kliknout.Na dotazy neodpovídá.
    Moc děkuji za radu.
    S pozdravem Štěpánka

    #8473

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý večer,
    hmmm tak to vypadá jako dobrý fígl od prodejce jak nic neplatit 🙁 S tímto jsem se bohužel zatím nesetkala, abych dokázala poradit. Opravdu nejde nic nikde odmítnout, požádat Aliexpress o pomoc, nic? Na zprávy prodejce obvykle nereaguje a navíc do nich Aliexpress nevidí, takže tam cokoliv řešit téměř nemá cenu. Pak jedině přes chat požádat o pomoc Aliexpress, jak můžete rozhodnutí prodejce odmítnout.

    #8474

    Štěpánka
    Účastník

    Dobrý den,no právě .
    Opravdu tam objednávám dlouho,vždy jsem se na všem dohodla,ale toto tedy…
    No,zboží už nemám.Měla jsem pro kamarádku,tak bohužel.
    Je jasné,že pravda je na mé straně.Ale jak to dokázat .
    Posílat nikam nebudu,už jsem mu psala několik zpráv a prodejce neodepisuje.
    Nemáte prosím kontakt přímo na Aliexpress?
    Že bych se pokusila popsat situaci.
    Nebo si ještě zkusím pustit počítač .
    Mám to na telefonu a třeba na tom počítači půjde na něco kliknout.
    Minulý týden se s těmi reklamacemi roztrhl pytel.Plná krabice mašlí a jednu nedali,ale jedna mašle byla za 56,- No,jsem si říkala,že tedy důkazů moc nemám,ale Ali uznal.
    Špendlíky,jedny barevné,jedny bílé a v obalu jen jedny .Prodejce odmítl,tak teď čekám na Ali.Ale zkoušejí,co jim projde.
    Děkuji za odpověď.
    S pozdravem Štěpánka

    #8475

    Iveta
    Klíčník

    Ano, určitě otevřete na PC, protože je přece jen přehlednější a detailnější než appka. Zde je odkaz na pomoc od Aliexpress – na obrázku vidíte, jak se proti rozhodnutí ve sporu odvolat. Případně pak můžete ještě otevřít online konverzaci kliknutím na žluté tlačítko pod obrázkem.
    https://helppage.aliexpress.com/buyercenter/questionAnswer.htm?spm=a2g19.helppage_7aypo.0.0.FCl8JO&isRouter=0&viewKey=1&id=20069290&categoryIds=9205387&lang=ru

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.