Přidej recenzi

Česká pošta a nekomunikativní prodejce

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 7 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #945

    Karolína
    Uživatel

    Dobrý den, potřebuji radu. Objednala jsem si zboží v hodnotě cca 14 USD. Na balíček jsem čekala opravdu dlouho, když už se blížila ke konci ,,Ochrana kupujícího“ tak mě prodejce informoval, že balíček mi nebylo možné doručit, že jsem nebyla zastihnuta doma. Obrátila jsem se na Českou poštu a po dlouhém pátrání jsem zjistila, že doručovatel je neschopný, a zásilky se mi ani nepokusil doručit. Mezitím bylo zboží odesláno zpět. Samozřejmě jsem podala stížnost na ČP, ale na vyřízení mají 30 dnů. Psala jsem prodejci, zda-li mi může zboží přeposlat s tím, že uhradím poštovné, nebo snad vrátit peníze, omluvila jsem za neschopného dopravce, ale odpovědi jsem se nedočkala.
    Netušíte někdo, jestli se dá v tomto případě ještě něco podniknout?

    Děkuji Karolína

    #948

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    asi bych otevřela spor a požádala tak o vrácení peněz dříve, než skončí ochrana kupujícího. Zboží si můžete koupit znovu u stejného prodejce nebo třeba najdete lepší cenu jinde. Každopádně je divné, že pošta balíček nedoručila – pokud je doporučený, tak se dá dosledovat až ke dni doručování a pokud nejste doma a nezůstal ve schránce lístek od pošty, tak máte číslo zásilky BAxxxxxxxVV zjištěné z webu a můžete si jej dojít vyzvednout na poštu. Jestli byl zaslaný obyčejně, tak se nedá dosledovat, kdy byl balíček doručován, ale to asi nebude Váš případ.
    Každopádně bych to dořešila sporem, ať se Vám vrátí peníze. Nabízet prodejci, že mu doplatíte poštovné bych nedělala – přeci jen byste posílala peníze mu na účet (drahé poplatky) nebo na jeho PayPal účet a on by mohl tvrdit, že nic nedostal…. nikdo by Vás nechránil jako když objednáváte přes Aliexpress.

    #952

    Karolína
    Uživatel

    Ochrana kupujícího už právě vypršela. Co se týče sledování zásilky, bohužel přes samotný web ČP nešlo dohledat, až po volání na callcentrum jsem zjistila, že je odeslán zpět. Co se týče doručovatele, zjistila jsem, že máme nového a neobtěžuje se ani vhodit výzvu k vyzvednutí zásilky do schránky. Bohužel, to nebyla jediná zásilka o kterou jsem díky němu přišla. Už jsem na něj podala oficiální písemnou stížnost. Uvidíme, jak celá situace dopadne. Teď očekávám další zásilky, které mi nejdou dohledat, tak volám pravidelně na poštu zda tam něco nemám.

    Děkuji za odpověď.

    #954

    Iveta
    Klíčník

    Když už doba vypršela, tak s Vámi již prodejce už asi nebude komunikovat, peníze dostal. 🙁
    Můžete zkusit napsat Aliexpress, ale asi moc nepochodíte, V e-mailech upozorňují, že spor lze otevřít jen v době, kdy běží ochranná lhůta.
    Tak jedině spoléhat na poštu, že Vám poskytne náhradu. 🙁

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.