Chybějící zboží v balíčku

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #7703
    Bladdy
    Participant

    Hezký den,
    jdu taky pro radu. Na Ali nakupuju už víc než rok, do teď vše OK, bohužel v minulé objednávce chyběla jedna věc z pěti, otevřela jsem spor, skončil neúspěšně, bylo to tvrzení proti tvrzení, prachy nevráceny, hodila jsem to za hlavu. Bohužel, se mi to nyní stalo znovu, objednala jsem od jiného prodejce dvě pouzdra na mobil a ochranné sklo, když balíček dorazil, hned mi bylo jasné, že je moc malý na to, aby se do něj všechno zboží vešlo, i když na štítku byly všechny položky vypsány, po rozbalení se mi to potvrdilo, obal v balíčku byl jen jeden, další obal + sklo chybí :-(A teď poraďte, prosím, mám otevřít spor už nyní, napsat, že byl balíček nekompletní, video bohužel nemám, jen jsem fotila nebo raději tvrdit, až za 20 dní doběhne ochranná lhůta, že mi balík vůbec nedorazil, na sledování mi to stále ukazuje, že je na cestě viz. obrázek.
    Předem moc díky za radu 🙂

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7705
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    jestli máte fotky před rozbalením, z kterých by bylo vidět, že se tam druhé pouzdro + sklo v polystyrenovém obalu (cca 2 cm vysoké) nevešlo, tak by Vám to měli uznat.
    Jinak kromě porovnání velikosti můžete balíčky i vážit – váha balíčku bývá uvedena na obálce. Tedy pokud je to možné (lehké věci se špatně dokazují) a pokud váha balíčku odpovídá i štítku. Jednou se mi tak podařilo dokázat, že v sáčku místo 2 dětských triček bylo jen jedno – do sáčku by se 2 vešly, ale naštěstí byla uvedena skutečná váha zásilky a odpovídala i mé fotce na váze. Takže i když na obálce byly uvedeny 2 ks triček, váha byla napsaná za jedno, spor mi tedy uznali.

    #7706
    Bladdy
    Participant

    Pěkný podvečer,
    děkuji za reakci. Přidám fotky, i z nich je hned vidět, že by se tam další věci nevešly, to jediné pouzdro, které tam bylo se tam vešlo naknap. Nevíte co znamená “Page 2” je to uvedeno na obálce, zatím jsem si toho u jiných balíčků nevšimla, napadlo mě jestli nerozdělili balík na dva, že třeba ještě zbytek dorazí 😉 Jako fakt nevím co s tím, vím jak jsem se s nimi dohadovala minule, k ničemu to nebylo a teď zase 🙁

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7711
    Iveta
    Keymaster

    Page 2 znamená stránka 2, ale nenapadá mne důvod, proč by to tam psali.
    Dle mého názoru je patrné, že další zboží v obálce nebylo. Otevřela bych spor a přidala tyto fotky, zdají se mi průkazné.

    #7712
    Bladdy
    Participant

    Děkuji, “Page 2” je pro mě záhadou, taky nevím co to znamená 😉 ….dobrá otevřu tedy spor, ale za prvé) mám problém nebo byl, že mi nešel minule otevřít přes PC, musela jsem blbnout přes mobil, v PC nešla zadat částka, kterou mi mají vrátit a vyskakovala stále chybová hláška.Za druhé) jaký mám udat důvod z nabídky, minule se mi položka “chybějící zboží” nenabídla nebo to tam je a vůbec jsem si ji nevšimla.

    #7713
    Iveta
    Keymaster

    Pokud nejde zadat částka, většinou je problém v zadávání částky s desetinnou čárkou (6,45 US). Do sporu se musí zadávat částka s desetinnou tečkou (6.45 US)
    Chybějící zboží v důvodech je – viz příloha.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7715
    Bladdy
    Participant

    Hezkou neděli Ivet,
    děkuji za rady, s tou desetinnou čárkou by mě to vůbec nenapadlo 😉 i za obrázek, tohle jsem tam neviděla. No já stále nevím, štve mě, že jsem si rozbalování balíku nenatočila, tak by to bylo opravdu průkazné. Po té minulé špatné zkušenosti, kdy mi spor neuznali, mám obavu, že nyní přijdu o další peníze. Nechci být za podvodníka, ale stále přemýšlím, zda nebude lepší a snad nadějnější, když nebude u balíku žádný pohyb, otevřít spor s tím, že vůbec nedorazil. Co myslíte ?

    #7716
    Iveta
    Keymaster

    🙂 U takhle nízké hodnoty zboží bych to asi udělala také.

    • This reply was modified 6 years, 7 months ago by Iveta.
    #7718
    Bladdy
    Participant

    Já to tedy tak udělám, ještě zbývá 19 dní, ve sledování je balík stále na místě a jak jsem pochopila, snad správně, tak tyto obyčejné zásilky vlastně ani vysledovat nejdou, že ? Nebo ano ?Chtěla jsem Vám ještě jednou poděkovat za rady a popřát krásné Velikonoce 🙂

    #7719
    Iveta
    Keymaster

    Ano, přesně tak, vysledovat nejdou. Když u nich skončí tracking, obvykle je zboží doručeno během 3-40 dnů, ale občas nedojde k doručení nikdy. Takže než se komplikovaně dohadovat, tak raději otevřít spor za nedošlou zásilku. Pak je ještě možnost, že až Vám vrátí peníze za celou zásilku, napsat po pár dnech prodejci, že zásilka nyní došla a místo 3 ks zboží je tam jen jedno a to mu případně zaplatit. Což by se udělalo novou objednávkou jakéhokoliv zboží z jeho obchodu ve stejné hodnotě – napsat mu, aby ho fyzicky neodesílal, ale jen potvrdil (vymyšleným) číslem odeslání. Za 10 dnů lze pak potvrdit jakoby “doručení” zásilky a peníze mu tak přijdou. Ale to už záleží na Vás, jestli to tak budete chtít udělat 🙂
    Vám také krásné Velikonoce a bohatou pomlázku!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password