Přidej recenzi

Dodavatel žádá o vrácení zboží

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  balu a poslední změna proběhla před 7 měsíců, 2 týdnů.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8350

    balu
    Účastník

    Dobrý den,
    koupili jsme LCD na mobil, přišel nefunkční což uznal i prodávající. Otevřeli jsme spor a za dva dny nám vyprší doba pro odeslání zpět do Číny. Prodávající nekomunikuje, za Aliexpress píše automat. Chtěli jsme po prodávajícím peníze na poštovné, bez odezvy.
    Jak postupovat? Přes kterou společnost odeslat zboží do Číny? Na Aliexpressu chtějí číslo balíčku i sledování dodávky. Když jsme se ptali na poště tak paní nic neví….
    Budu ráda za každou pomoc.

    #8352

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    zásilku normálně pošlete zpět přes Českou poštu a pak do sporu zadejte číslo balíku. Po prodejci nemáte právo žádat peníze za poštovné zpět do Číny.

    #8355

    balu
    Účastník

    Ivet, děkuji za rychlou odpověď. Dnes to pošlu. Mějte se …

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.