Přidej recenzi

Doprava DHL a doručení na jinou adresu

Zvolené téma obsahuje celkem 19 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 20 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #736

    Bohumil
    Účastník

    Chci se poradit co mám dělat.Objednal jsem si externí HDD.Prodejce měl dopravu DHL a doručení do 7 dní, zaslal mi sledovací číslo tak jsem objednávku sledoval a dneska jsem zjistil že zboží bylo doručeno někam jinam.Po zavolání na DHL mi sdělily že tohle sledovací číslo nebylo na moji adresu.Prodejci jsem poslal email s dotazem jak je to s mojí objednávkou a prodejce nereaguje a 7 dní uplynulo.Poradí mi někdo co mám dělat?
    Děkuji

    #737

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    otevřete spor a žádejte plné vrácení peněz, včetně dopravy DHL, pokud jste platil. Jak vidíte, prodejce je podvodník.

    #740

    Bohumil
    Účastník

    Dobrý den
    Děkuji za radu ale spor mi nejde otevřít.Při otevření se mi objeví Můžete „Otevřít falešných“ 5 dnů po prodejci lodí svůj produkt (y). Máte-li jakékoli dotazy týkající se objednávky, obraťte se na prodejce.Zboží mělo být zasláno DHL do sedmi dnů ale na objednávce běží status dodání :
    Prodávající je dodáván objednávky

    Připomenutí:
    Za 18 dní 15 hodin 47 minut 41 vteřin .
    Mám počkat a spor otevřít až 5 dní před vypršením dodací doby i když nemám žadné sledovací číslo abych mohl kontrolovat pohyb zboží jestli vůbec nějaké pošlou?
    Děkuji

    #745

    Iveta
    Klíčník

    Aha, už jsem si přepnula na češtinu, abych viděla, kde Vám to tyto překladatelské nesmysly píše.

    Spor Vám nejde otevřít, protože neuběhlo 5 dní od ODESLÁNÍ zboží prodejcem. Asi počítáte 7 dní od objednání, ale musíte počítat 7 dní od odeslání. A podle toho, co Vám to píše, tak odeslání zboží proběhlo před méně než 5ti dny.

    Pokud se Vám již zobrazuje tlačítko Open Dispute – Otevřené řešení, tak to již znamená, že zboží odeslané bylo a tím pádem máte i sledovací číslo, bez něj prodejce objednávku nemůže potvrdit jako odeslanou. Prohlédněte si prosím znovu objednávku, je tam napsané.

    #752

    Bohumil
    Účastník

    Dobrý večer Ivetko
    Máte pravdu Open Dispute tam je také sledovací číslo ale číslo je na DHL a když jsem volal na informace DHL tak mi řekli že tohle číslo není na moji adresu a zboží už bylo doručeno do Brandýse nad labem tady je zpráva

    02.10.2015 11:42 (GMT-7): Dodává – Podepsáno podle
    02.09.2015 16:01 (GMT-7): Zpracováno PRAHA – České republiky,
    02.09.2015 15:45 (GMT-7): zpracování Výprodej kompletní u PRAHA – ČESKÁ REPUBLIKA,
    Nahoře kde je objednávka tak mi píše že zboží bude dodáno za 18 dní10hodin přitom zboží mělo dorazit s DHL za 7 dní tak nevím co platí a podle čeho mám zboží sledovat když je sledovací číslo neplatné.
    V příloze zasílám zprávu z DHL

    Attachments:
    #755

    Iveta
    Klíčník

    A jo, Vy jste vlastně psal, že to zboží bylo dodáno jinam. No, každopádně Vám dal prodejce špatné číslo (znovu použil číslo do ČR), možná se spletl a upsal se nebo je to opravdu podvodník.

    Údaj o tom, že zboží by mělo dorazit do 7mi dní je jen orientační, je to průměrná doba dodání DHLkem, ale může to být klidně za 9 dní – těch 18 dní je doba, kterou určil prodejce, že by max. do té doby mělo zboží dorazit.

    Takže počkejte 2-4 dny než se ozve prodejce se správným číslem a když se neozve, půjde už otevřít spor (uběhne těch 5 dnů od odeslání) pro nefunkční sledovací číslo a žádejte plnou náhradu. Na spory prodejci reagují rychleji než na zprávy, takže je možné, že se Vám prodejce pak konečně ozve se správným číslem.

    #756

    Bohumil
    Účastník

    Dobrý večer
    Podle tohohle sledovacího čísla bylo zboží odesláno 4.2. a dodáno do Brandýsa 10.2.Tak že mám počkat do 14.2. a pak zkusit otevřít spor?

    #757

    Iveta
    Klíčník

    Spor musíte otevřít dříve, než Vám vyprší čas 18 dní X hodin. Prodejci obvykle odpoví mezi 2-4 dny od napsání zprávy, např. by Vám napsal správné číslo, ale pokud neodpoví, tak bych otevřela po 4 dnech spor, což vychází zhruba na toho 14/2. To už by měl jít bez problémů otevřít.

    #758

    Bohumil
    Účastník

    Dobrý den
    Dnes se mi podařilo spor otevřít tak jsem prodejci napsal zprávu ale zatím se neozval tak jsem zvědaví jestli se ozve a co napíše.

    #760

    Iveta
    Klíčník

    Pane Bohumile, chtěla jsem se zeptat, zda se prodejce ozval nebo jste musel otevřít spor?

    #761

    Bohumil
    Účastník

    Dobrý den Ivetko
    Prodejce se mi neozval tak jsem otevřel spor a ozval se mi Aliexpres s tím že moji objednávku zmrazuje do vyřešení s prodejcem.Prodejce se jim nezdál a tak po něm chtějí doložit nějaká potvrzení a pokud je nedodá tak moji objednávku zruší a do 5 pracovních dní ji vyřídí tak uvidím jak to dopadne.

    #762

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    děkuji za zprávu. Vypadá to, že se Vám spíše vrátí ty peníze. Za prvé proto, že se mi zatím nestalo, aby prodejce to doložil (co mi zmrazili, to mi i zrušili) a za druhé proto, že jsou tam ode dneška svátky, takže nikdo moc nebude online, aby to dořešil. Uběhne tak 5 dnů a peníze se Vám vrátí.
    Možná tak lepší, že budete mít zpět peníze než zboží. Po zkušenostech s přeprogramovanými flashkami a SD kartami bych nevěřila ani HDD jakou uvádí kapacitu a jaká je skutečná. Bohužel se jim to špatně dokazuje, že zboží má jiné vlastnosti než bylo inzerováno.
    Tak ať Vám vrátí peníze co nejdříve 🙂
    Hezký den!

    #763

    Bohumil
    Účastník

    Dobrý večer Ivetko
    Máte asi pravdu s tím přeprogramováním těch disků.Už jsem se jednou spálil.Objednal jsem flashky 64Gb a některé filmy mi to vůbec nezaznamená nebo ano ale nejdou spustit.Asi raději objetuji peníze a HDD si koupím u nás.Cena je sice lákavá ale je zde riziko že disk bude funkčí jen chvíli a nebo vůbec.Jestli máte nějaké zkušenosti a nebo mi můžete doporučit spolehlivého prodejce budu jenom rád.Jak jsem dopadl Vás budu informovat.

    #764

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    mám zkušenost s nákupem 3 flash disků, každý u jiného prodejce. Všechny byly 64 GB – jedna šla předělat na svou skutečnou kapacitu 8GB, druhá šla předělat na 7,5 GB a stejně hází chybu a ta třetí se mi vůbec nepřihlásila do PC. Naštěstí aspoň u té mi prodejce vrátil peníze. Jinak tady má stejné zkušenosti Martin a Petr, viz diskuze Podvodné USB Flash disky a SD karty – recenze. Mám pocit, že najít tam zboží podobného typu, které by fungovalo správně, je hledání v kupce sena. Sama bych už do nákupu nešla.

    #765

    Bohumil
    Účastník

    Dobrý den Ivetko
    Děkuji za radu asi už žádná elektronika.Jinak mi psali z Aliexpres že prodejce nepotvrdil jejich požadavky a tak byla moje objednávka zrušena a za 7-10 dní mi vrátí peníze.Tak že aspoň tak a příště si dám pozor abych nenaletěl na nějakou lacinou nabídku.Teď se jedná o to jestli kdyby člověk objetoval vyšší cenu že by zboží bylo kvalitní.
    Hezký den

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 20 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.