Přidej recenzi

Duplicitní objednávka

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1349

    Dobrý den,

    v pondělí 14. září jsem si objednala nějaké zboží od více prodejců asi cca za 67 dolarů. Platila jsem přes mobilní telefon, protože tam na některé věci byla sleva. Při platbě mi to hodilo chybu, tak jsem zkusila platbu podruhé – už v pořádku prošla. V mém internetovém bankovnictví je částka za zboží ztržená. Problém nastal až dneska, kdy mi jeden prodejce psal ať zaplatím za zboží, aby mi ho mohl co nejdříve poslat. Našla jsem si teda na svém emailu zprávu, kterou mi poslal Ali, že platba je přijata a poslala jsem ho prodejci. Avšak mi to nedalo a koukala jsem se do „My orders“, kde jsem zjistila, že mám duplicitní objednávku se stejným časem a datumem objednání s tím rozdílem, že jedna je zaplacená a druhá čeká na mojí platbu. Mohli by jste mi poradit co s tím? Zda mám dát „Cancel order“ nebo napsat někam na Ali? Mockrát děkuji za odpověď, Kristýna.

    Pro lepší představu předkládám fotky.
    Zaplacené zboží vs. to samé nezaplacené

    Attachments:

    #1350

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    nezaplacené zboží můžete zrušit kliknutím na Cancel order. Video jak budete postupovat naleznete zde + popisný článek: http://www.alirecenze.cz/index.php/jak-zrusit-nezaplacenou-objednavku-na-aliexpress-com.html

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.