Feedback aliexpress
- This topic has 4 replies, 3 voices, and was last updated 6 years, 1 month ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
03/12/2014 at 17:14 #257Lenka SuchaMember
Prosím o radu: jak změnit feedback, který jsem již na prodejce zadala. Jde s tím neco udělat?
04/10/2017 at 11:36 #7912dohamajaParticipantObjednala jsem na Aliexpress zboží. S prodejcem jsem měla domluveno, že ho pošle až v polovině září a to z důvodu mé nepřítomnosti v ČR po celé září. Jenže chybička se vloudila a zboží bylo zasláno počátkem září. Toto jsem zjistila v době, kdy už zboží bylo v ČR. Takže velké úsilí přes ústřední poštu, volala jsem sousedům. Zjistila jsem, že již byl pokus o doručení bez výsledku. Angažovala se pošta a znovu doručila, tentokrát předala sousedovi. No a já za 14 dnů přijela, radost veliká, že na mě čekal balíček. Jenže na stránkách nebylo odsouhlaseno doručení a potvrdit tuto skutečnost již nebylo možné. Proto mi ani nejde přidělit prodejci 5 hvězdiček ( a dala bych i 10). S prodejcem jsem z ciziny prostřednictví stránek “živě” komunikovala.Ten si byl své chyby vědom, ale stalo se.
Takže jak dál? Teď mi na hodnocení zbývá asi 8 dnů. Pomůže někdo? DíkyAttachments:
You must be logged in to view attached files.05/10/2017 at 21:21 #7918IvetaKeymasterKdyž je zboží poslané doporučeně, systém pozná, kdy zboží bylo doručeno a poté zkrátí dobu pro doručení (možnost pro potvrzení přijetí) na 10 dnů. Ta samozřejmě ve Vaší nepřítomnosti minula a proto není možné potvrdit přijetí zboží, potvrdilo se automaticky po 10ti dnech.
Hodnotit zboží však máte dalších 30 dnů po potvrzení přijetí zboží. V PC si v levém menu otevřete Manage Feedback (Ali překládá jako “Správa zpětnou vazbu”) a zde objednávku vidíte a vedle své objednávky máte tlačítko Leave Feedback (Zanechte zpětnou vazbu). Kliknutím se dostanete na obvyklou stránku s hodnocením zásilky.09/10/2017 at 12:43 #7928dohamajaParticipantDobrý den. Bohužel, dle stránek Aliexpress nikdo nečeká na moji zpětnou vazbu, tedy přidělení hvězdiček není možné. Systém s nevyzvednutí zásilky přímo adresátem, tedy ani potvrzením s dodáním a jeho dlouhodobou nepřítomností nepočítá. Takže mám smůlu a hlavně prodejce. Teď už vím, že zboží musím objednávat tak, abych stihla v předepsané lhůtě zboží vyzvednout, i když byla dohoda s prodejcem ( ten ale živě se mnou komunikoval, byl si chyby vědom a bylo mu to moc líto).
Děkuji za informaci. MDObjednávky čekají na mou zpětnou vazbu (0)Objednávky čekají na zpětnou vazbu prodávajícího Publikovaná zpětná vazba
Objednávka číslo:
Vyhledávání
Podrobnosti objednávky Zpětná vazba Akce
Žádná objednávka neočekává Vaši zpětnou vazbu09/10/2017 at 16:28 #7929IvetaKeymasterDobrý den,
na hodnocení máte 30 po doručení a je jedno, kým byla zásilka vyzvednuta, prostě byla doručena (i kdyby ji doručili někomu cizímu, koho ani neznáte, tak doručena byla) a to se zobrazí i v systému Ali. Dokonce “nutí” hodnotit i zásilky, na které otevíráte spor, že nebyly doručeny (tedy není ani co hodnotit).
Zkuste se podívat ještě do Publikovaných zpětných vazeb, jestli tam ta objednávka není – pokud by tam již byla, tak lze přidat ještě dodatečný feedback – na to je 150 dnů. Používá se, když se po doručení potvrdí přijetí zboží a po po pár týdnech či měsících se u zboží vyskytne nějaká vada, tak je možnost k tomu zboží toto připsat i přidat další fotky (opotřebení, rozpadnutí apod.). Ale nelze již udělovat či měnit hvězdy. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.