Přidej recenzi

Feedback aliexpress

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 9 měsíců, 1 týden.

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (z 5 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #257

    Lenka Sucha
    Uživatel

    Prosím o radu: jak změnit feedback, který jsem již na prodejce zadala. Jde s tím neco udělat?

    #7912

    dohamaja
    Účastník

    Objednala jsem na Aliexpress zboží. S prodejcem jsem měla domluveno, že ho pošle až v polovině září a to z důvodu mé nepřítomnosti v ČR po celé září. Jenže chybička se vloudila a zboží bylo zasláno počátkem září. Toto jsem zjistila v době, kdy už zboží bylo v ČR. Takže velké úsilí přes ústřední poštu, volala jsem sousedům. Zjistila jsem, že již byl pokus o doručení bez výsledku. Angažovala se pošta a znovu doručila, tentokrát předala sousedovi. No a já za 14 dnů přijela, radost veliká, že na mě čekal balíček. Jenže na stránkách nebylo odsouhlaseno doručení a potvrdit tuto skutečnost již nebylo možné. Proto mi ani nejde přidělit prodejci 5 hvězdiček ( a dala bych i 10). S prodejcem jsem z ciziny prostřednictví stránek „živě“ komunikovala.Ten si byl své chyby vědom, ale stalo se.
    Takže jak dál? Teď mi na hodnocení zbývá asi 8 dnů. Pomůže někdo? Díky

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7918

    Iveta
    Klíčník

    Když je zboží poslané doporučeně, systém pozná, kdy zboží bylo doručeno a poté zkrátí dobu pro doručení (možnost pro potvrzení přijetí) na 10 dnů. Ta samozřejmě ve Vaší nepřítomnosti minula a proto není možné potvrdit přijetí zboží, potvrdilo se automaticky po 10ti dnech.
    Hodnotit zboží však máte dalších 30 dnů po potvrzení přijetí zboží. V PC si v levém menu otevřete Manage Feedback (Ali překládá jako „Správa zpětnou vazbu“) a zde objednávku vidíte a vedle své objednávky máte tlačítko Leave Feedback (Zanechte zpětnou vazbu). Kliknutím se dostanete na obvyklou stránku s hodnocením zásilky.

    #7928

    dohamaja
    Účastník

    Dobrý den. Bohužel, dle stránek Aliexpress nikdo nečeká na moji zpětnou vazbu, tedy přidělení hvězdiček není možné. Systém s nevyzvednutí zásilky přímo adresátem, tedy ani potvrzením s dodáním a jeho dlouhodobou nepřítomností nepočítá. Takže mám smůlu a hlavně prodejce. Teď už vím, že zboží musím objednávat tak, abych stihla v předepsané lhůtě zboží vyzvednout, i když byla dohoda s prodejcem ( ten ale živě se mnou komunikoval, byl si chyby vědom a bylo mu to moc líto).
    Děkuji za informaci. MD

    Objednávky čekají na mou zpětnou vazbu (0)Objednávky čekají na zpětnou vazbu prodávajícího Publikovaná zpětná vazba
    Objednávka číslo:
    Vyhledávání
    Podrobnosti objednávky Zpětná vazba Akce
    Žádná objednávka neočekává Vaši zpětnou vazbu

    #7929

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    na hodnocení máte 30 po doručení a je jedno, kým byla zásilka vyzvednuta, prostě byla doručena (i kdyby ji doručili někomu cizímu, koho ani neznáte, tak doručena byla) a to se zobrazí i v systému Ali. Dokonce „nutí“ hodnotit i zásilky, na které otevíráte spor, že nebyly doručeny (tedy není ani co hodnotit).
    Zkuste se podívat ještě do Publikovaných zpětných vazeb, jestli tam ta objednávka není – pokud by tam již byla, tak lze přidat ještě dodatečný feedback – na to je 150 dnů. Používá se, když se po doručení potvrdí přijetí zboží a po po pár týdnech či měsících se u zboží vyskytne nějaká vada, tak je možnost k tomu zboží toto připsat i přidat další fotky (opotřebení, rozpadnutí apod.). Ale nelze již udělovat či měnit hvězdy.

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (z 5 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.