Přidej recenzi

Feedback na prodejce, ktery nedodal zbozi -jde to?

Zvolené téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 hlas) se naposledy zapojil uživatel  Lucinka a poslední změna proběhla před 3 roky, 11 měsíců.

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #295

    Lucinka
    Klíčník

    [b]Ahoj vsichni, prikladam konverzaci z hlavni zdi na alirecenze.cz, aby tuhle informaci dohledali v budoucnu i ostatni uzivatele.[/b]

    [b]Ida Levá[/b]

    Dobrý den,
    zajímalo by mě jestli můžu dát nějak hodnocení prodejci, když nebylo zboží doručeno. Prodejce mi měl poslat zboží, ale prý se ztratilo, pak že ho pošle znovu a po týdnu napsal že ho nemá ve velikosti co jsem chtěla, tak jsem přistoupila na jinou velikost, po měsíci mi napsal že zboží nemá že mi pošle jinou značku. To jsem odmítla. Po dvou měsících od objednání mi napsal ať otevřu spor. Že mi vrátí peníze. Chtěla bych mu dát špatné hodnocení za jeho nespolehlivost, ale nevím jestli to nějak jde, poradíte? Děkuji.

    [b]Lydie Hulkova [/b]
    ja jsem to minule taky hledala a nenasla. Myslim, ze to asi neni mozne. Ale k cemu by to pak bylo. Podle mne az se otevre spor a vsechno uzavre a ukonci , tak nasledne pak je mozne udelit feedback prodejci na aliexpress

    [b]Ida Levá [/b]
    Pokud vrátí peníze tak právě nejde zadat hodnocení, nebo nevím jak…
    Kolikrát je u hodnocení výrobku napsáno že dotyčný neobdržel zboží, tak nevím jak se to těm lidem podaří…

    [b]Iveta Vohanková [/b]
    Když se otevře spor, tak se vrátí zpátky peníze a komentář nelze vložit, protože by byl tak „trestán“ 2x – jednou tím, že přišel o obchod a podruhé špatným hodnocením. A právě proto, aby se lidi „nemstili“ po vyřešeném sporu ještě špatným hodnocením, tak nelze hodnocení po sporu udělit. Jenže někdo spor otevřít neumí (nebo možná ani nechce) a tak rovnou udělí špatné hodnocení. Proto se někdy u zboží objevuje hodnocení – poslané rozbité, ve špatné velikosti apod. – kupující to neřešil s prodejcem a rovnou mu udělil špatné hodnocení.

    [b]Ida Levá [/b]

    Tak dík za odpověď. Já určitě otevřu spor a chci zpátky peníze. Mě jen štve že prodejce mě dva měsíce tahal za nos že kalhoty budou a nic z toho a nijak ho to nepotrestá a nemůžu mu to dát ani do hodnocení. Mohla jsem je objednat u jiného prodejce. Jeho chyba že mi neposlal kalhoty skoro za 50 dolarů… 🙁

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.