Přidej recenzi

Hodnocení

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 6 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2435

    David Šmejcký
    Uživatel

    Dobrý den, chci se zeptat jestli že vadí, že jsem poslal ohodnocení už dříve než dorazila zásilka, zda je možné to nějak dát zpět?

    #2436

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    hodnocení je dobré udělovat několik dnů po obdržení zboží, až zboží dostatečně otestujete (vyprání a nošení u oděvů, vyzkoušení funkčnosti, u elektrotechniky i delší dobu – férový prodejce bez problémů prodlouží dobu na vyzkoušení zboží třeba na 2 měsíce).
    Občas se však stane, že potvrdíte příjem zboží, které je ještě na cestě. Hodnocení (hvězdičky) lze změnit pouze u 1-3 udělených hvězdiček a to tak, že ze špatného hodnocení uděláte dobré hodnocení (tj. 4-5 hvězd). Opačně toto udělit nelze. Je tam však možnost udělení dodatečného feedbacku, tuším cca půl roku zpětně (přesněji najdete v udělených feedbacích, jsou tam napsané dny), kdy původní hodnocení sice nezměníte, ale připíšete k němu pozdější zkušenost.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.