Přidej recenzi

"jina reklamace"

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Chokapick a poslední změna proběhla před 3 roky, 5 měsíců.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1068

    Chokapick
    Uživatel

    dobry den. přislo mi zboží z ali….nejsem spokojen s kvalitou a prodavajici mi nabidnul vraceni penez i postovného pokud neotevřu spor a zboží zaslu zpet..mam nemam?prodejce je podle statistik „poctivy“ a delší dobu fungujici..diky za odpověď/radu

    #1069

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    určitě Vám nebude ochoten vrátit cenu poštovného z ČR-Čína, která je kolem 400 Kč (16 USD), takže poštovné zpět byste hradil sám. Navíc, když pošlete zpět, myslíte, že Vám skutečně potvrdí, že zboží dostal? Je tam dost nepoctivců, proto nevěřím žádnému prodejci. A pokud tento „poctivý“ prodejce, má hodně spokojených hodnocení, tak mu případné jedno špatné či otevřený spor až tak neublíží, aby takto jednal mimo Aliexpress. Určitě bych otevřela spor a dořešila oficiální cestou.

    #1070

    Chokapick
    Uživatel

    bohužel mate pravdu…z vlastní zkusenosti mi pro předchozí reklamaci u jiného prodejce stacila podejka ČP a pote vypis sledovani zasilky zpet do ciny-spor skončil v muj prospech. ve skrytu duse jsem ted doufal ze by to tu takhle mohlo fungovat tez (s prodlouženou ochranou zákazníka kvůli pripadnemu sporu)-nechtělo se mi do toho tak jsem se radeji zeptal..Jinak pro uplnost dodavam ze postevne letecky (cca 10pracovnich dnu)+sledovaci číslo+pojisteni zboží na 6000kč je 750kč u česke pošty

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.