Kdy mohu požádat o full refund?

Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #2578
    Aleš
    Member

    Rozumím, a tím se dostáváme k pojmu GARANCE, neboli záruka, jistota… To není slovíčkaření, protože je to vlastně obsahem kupní smlouvy mezi mnou a prodejcem – s dopravcem já žádnou smlouvu neuzavírám, tomu platí prodejce.
    Obratný právník by mi slušně vysvětlil, že jsem blbec, ale nekupuji letadlo nebo hotel! Obchodní podmínky pro nákup běžného zboží jako je tričko nebo vývrtka by měly být jasné i prosťáčkovi. Pokud mu jasné nejsou, pak někde něco smrdí a v konečném – i když delším – efektu to postihne především prodejce. Po dvou pochybných zkušenostech moje objednávky na Ali klesly o 90%, to nepotřebuje komentář.
    Takže záruka 23 dnů = záruka 23 dnů – v Dlouhé Vsi, Šanghaji, Moskvě, Chicagu… 🙂

    #2579
    Iveta
    Keymaster

    Souhlasím, jen píši ze zkušenosti, jak to chodí. Prodejci nejsou ochotni dobrovolně moc vracet peníze. Dle mého názoru by to mělo být tak, že Vám vrátí část peněz a ty pak mají požadovat po “rychlé” dopravě (DHL, TNT, Fedex….), že místo jimi garantovaných 8 dnů to bylo doručeno později.

Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password