Aliexpress česky – Diskuze a Nákupy z Číny › Fóra › Nakupování na Aliexpress › Sledování zásilek › nedoručení zásilky a zamrznutí sledování
Označeno štítky: Zamrznuti sledovani zasilky
Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (4 diskutující) se naposledy zapojil uživatel divok a poslední změna proběhla před 1 měsícem, 1 týdnem.
- AutorPříspěvky
- 14/12/2017 v 16:45 #8061
Zdravím, už je to měsíc od objednávky a týden po, co mi to mělo dorazit.
LP00087153695782
Nejde mi do hlavy, proč stále od 26.11. je info pouze o tom, že to opustilo zemi původu. Má někdo s tím zkušenost nebo nevíte, co s tím? Děkuji za radu
10/12/2018 v 11:24 #9085Ahoj,
mne potkalo totéž a dokonce u tří zásilek. Od 24.11. se zásilky nepohybují a mají statut The seller has shipped your order. Štve mne to, protože se jedná o dárky pod stromeček. Objednávala jsem na Ali poprvé a naposledy.
Prodejci jen žádají o trpělivost, ale mně už došla. Ali už nikdy.
Jana10/01/2019 v 9:33 #9122Pri nakupovani na AE pred Vanocema muze dojit k velkym zpozdenim. A na vine neni jen AE ale vezmete si kolika lidem projde zasilka, nez se z CN dostane k vam. Mam podobny pripad, objednano zac.prosince a zasilka stale nedorazila, pockam jeste tyden a pak to budu resit > kontakt prodejce a otevreni sporu. Pokud je zbozi opravdu tak dulezity, ze chcete mit jistotu dodani rychle a vcas, holt se musi zvolit placena preprava. Takto jsem napriklad kupoval dily na karu, a tam jsem pres DHL mel zbozi z CN za tyden doma. Jen to proste neco stalo.
07/12/2020 v 21:29 #149921Také nemám doručené zásilky, ale na ČP mi řekla paní, že byly doručeny.
Ještě s ní jednám, takže zatím nedělám závěry. Nicméně, některé zásilky mi nedohledala. Prý špatné trak.číslo.Tak mě napadlo, jaké všechny společnosti balíky donášejí zákazníkům? Víme že i Zásilkovna. Ale nedávno mi dovezli snad z DHL(ale ruku do ohně za to nedám). Byla to neoznačená dodávka.
Budu muset tyto společnosti obvolat.
Jinač, pokud třeba zásilkovna nedodá a neinformuje, že to má ve své výdejně, tak normálně stížnost telkom.úřadu, že neplní k čemu mají licenci. Pokud se bude zásilkovna kroutit, že neměla tel.číslo či mejl, přitom to číslo či mejl má zákazník v účtu na Ali, tak si to musí zásilkovna vyříkat s tou společností Meesh(či jak se jmenují). A ti si pak zase s Ali. My nemusíme nikde svoje zásilky dohledávat. Na to jsou tu ty společnosti co rozváží(dodávají).
I jednoduše sepsaná žaloba musí sklidit úspěch, jelikož tu máme nějakou ochranu spotřebile… . - AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.