Přidej recenzi

nedoručení zásilky a zamrznutí sledování

Aliexpress česky – Diskuze a Nákupy z Číny Fóra Nakupování na Aliexpress Sledování zásilek nedoručení zásilky a zamrznutí sledování

Označeno štítky: 

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (4 diskutující) se naposledy zapojil uživatel  divok a poslední změna proběhla před 1 měsícem, 1 týdnem.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (celkem z 4)
  • Autor
    Příspěvky
  • #8061

    mikinek
    Účastník

    Zdravím, už je to měsíc od objednávky a týden po, co mi to mělo dorazit.

    LP00087153695782

    Nejde mi do hlavy, proč stále od 26.11. je info pouze o tom, že to opustilo zemi původu. Má někdo s tím zkušenost nebo nevíte, co s tím? Děkuji za radu

    #9085

    Jana3
    Účastník

    Ahoj,

    mne potkalo totéž a dokonce u tří zásilek. Od 24.11. se zásilky nepohybují a mají statut The seller has shipped your order. Štve mne to, protože se jedná o dárky pod stromeček. Objednávala jsem na Ali poprvé a naposledy.
    Prodejci jen žádají o trpělivost, ale mně už došla. Ali už nikdy.
    Jana

    #9122

    KickAss
    Účastník

    Pri nakupovani na AE pred Vanocema muze dojit k velkym zpozdenim. A na vine neni jen AE ale vezmete si kolika lidem projde zasilka, nez se z CN dostane k vam. Mam podobny pripad, objednano zac.prosince a zasilka stale nedorazila, pockam jeste tyden a pak to budu resit > kontakt prodejce a otevreni sporu. Pokud je zbozi opravdu tak dulezity, ze chcete mit jistotu dodani rychle a vcas, holt se musi zvolit placena preprava. Takto jsem napriklad kupoval dily na karu, a tam jsem pres DHL mel zbozi z CN za tyden doma. Jen to proste neco stalo.

    #149921

    divok
    Účastník

    Také nemám doručené zásilky, ale na ČP mi řekla paní, že byly doručeny.
    Ještě s ní jednám, takže zatím nedělám závěry. Nicméně, některé zásilky mi nedohledala. Prý špatné trak.číslo.

    Tak mě napadlo, jaké všechny společnosti balíky donášejí zákazníkům? Víme že i Zásilkovna. Ale nedávno mi dovezli snad z DHL(ale ruku do ohně za to nedám). Byla to neoznačená dodávka.

    Budu muset tyto společnosti obvolat.

    Jinač, pokud třeba zásilkovna nedodá a neinformuje, že to má ve své výdejně, tak normálně stížnost telkom.úřadu, že neplní k čemu mají licenci. Pokud se bude zásilkovna kroutit, že neměla tel.číslo či mejl, přitom to číslo či mejl má zákazník v účtu na Ali, tak si to musí zásilkovna vyříkat s tou společností Meesh(či jak se jmenují). A ti si pak zase s Ali. My nemusíme nikde svoje zásilky dohledávat. Na to jsou tu ty společnosti co rozváží(dodávají).
    I jednoduše sepsaná žaloba musí sklidit úspěch, jelikož tu máme nějakou ochranu spotřebile… .

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (celkem z 4)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.