Přidej recenzi

nedoručení zásilky a zamrznutí sledování

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #8061
    mikinek
    Participant

    Zdravím, už je to měsíc od objednávky a týden po, co mi to mělo dorazit.

    LP00087153695782

    Nejde mi do hlavy, proč stále od 26.11. je info pouze o tom, že to opustilo zemi původu. Má někdo s tím zkušenost nebo nevíte, co s tím? Děkuji za radu

    #9085
    Jana3
    Participant

    Ahoj,

    mne potkalo totéž a dokonce u tří zásilek. Od 24.11. se zásilky nepohybují a mají statut The seller has shipped your order. Štve mne to, protože se jedná o dárky pod stromeček. Objednávala jsem na Ali poprvé a naposledy.
    Prodejci jen žádají o trpělivost, ale mně už došla. Ali už nikdy.
    Jana

    #9122
    KickAss
    Participant

    Pri nakupovani na AE pred Vanocema muze dojit k velkym zpozdenim. A na vine neni jen AE ale vezmete si kolika lidem projde zasilka, nez se z CN dostane k vam. Mam podobny pripad, objednano zac.prosince a zasilka stale nedorazila, pockam jeste tyden a pak to budu resit > kontakt prodejce a otevreni sporu. Pokud je zbozi opravdu tak dulezity, ze chcete mit jistotu dodani rychle a vcas, holt se musi zvolit placena preprava. Takto jsem napriklad kupoval dily na karu, a tam jsem pres DHL mel zbozi z CN za tyden doma. Jen to proste neco stalo.

    #149921
    divok
    Participant

    Také nemám doručené zásilky, ale na ČP mi řekla paní, že byly doručeny.
    Ještě s ní jednám, takže zatím nedělám závěry. Nicméně, některé zásilky mi nedohledala. Prý špatné trak.číslo.

    Tak mě napadlo, jaké všechny společnosti balíky donášejí zákazníkům? Víme že i Zásilkovna. Ale nedávno mi dovezli snad z DHL(ale ruku do ohně za to nedám). Byla to neoznačená dodávka.

    Budu muset tyto společnosti obvolat.

    Jinač, pokud třeba zásilkovna nedodá a neinformuje, že to má ve své výdejně, tak normálně stížnost telkom.úřadu, že neplní k čemu mají licenci. Pokud se bude zásilkovna kroutit, že neměla tel.číslo či mejl, přitom to číslo či mejl má zákazník v účtu na Ali, tak si to musí zásilkovna vyříkat s tou společností Meesh(či jak se jmenují). A ti si pak zase s Ali. My nemusíme nikde svoje zásilky dohledávat. Na to jsou tu ty společnosti co rozváží(dodávají).
    I jednoduše sepsaná žaloba musí sklidit úspěch, jelikož tu máme nějakou ochranu spotřebile… .

    #150562
    Dyna12
    Participant

    Dobrý den,
    já bych se chtěl zeptat,mám objednáno 5 zásilek a u všech se mi ukazuje že to přebral last mile carrier ale už je to měsíc co to převzali a od té doby se to ani nehne,nemůžu ty zásilky najít ani u jednoho dopravce(možná jsem blbě pochopil to číslování)
    poradíte mi prosím někdo jak to řešit nebo jestli stále čekat nebo co dělat? předem děkuji za každou užitečnou odpověď.

    #151312
    tumic777
    Participant

    Dobrý den omylem jsem potvrdil že zboží dorazilo a nic nepřišlo jak to řešit?

    #154263
    Jaroslav Otta
    Participant

    Mám podobná problém. 8.10.2021 Celní odbavení úspěšné a 12.10.2021 převzato přepravní společnosti-doručování. A tady sledování končí.Dnes je 23. 11. 2021 a nic se neděje. Při sledování zásilky stále stejný obrázek.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.