Přidej recenzi

Nevyzvednutá zásilka

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 9 měsíců, 2 týdnů.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8024

    Michaela Pavlikova
    Účastník

    Dobrý den,

    bohužel se mi podařilo, že Česká pošta mi balíček ani nedoručila, ale ani do schránky nevhodila jakoukoliv výzvu o tom, že mi byl doručován a mám si ho vyzvednout. Balíček jsem si nevyzvedla. Včera jsem zjistila, že balíček bude zaslán zpět do Číny (informace je s datem 30.11.2017). Jaký je další postup? Mám si zboží objednat znovu? Budu platit prodejci nějaké poplatky (dopravné), když jsem si zboží nevyzvedla?
    Děkuji za odpověď.

    #8025

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    otevřete spor a budete žádat celou částku zpět. Pak už bude záležet na prodejci, jestli Vám z částky bude chtít odečíst náklady na zaslání (ikdyž jste kupovala jako free shipping, protože náklady měl připočtené k ceně zboží). Když s tím asi nebudete souhlasit a návrh mu zamítnete, tak to bude posuzovat Aliexpress a myslím, že se přikloní na stranu prodejce. Záleží tak čistě na prodejci jakou částku bude požadovat (Aliexpress ji však může snížit) nebo nad tím mávne rukou a celou částku vrátí. Není to přesně daný poplatek. Možná bych otevřela spor s tím, že zboží nebylo doručeno a víc bych nepsala. Jak začnete popisovat co se stalo, že pošta Vás neupozornila (v ČR celkem normální) a balíček vrátila, tak prodejci spíše nahráváte k tomu, aby Vám spor zamítl, že chyba byla na Vaší straně. Nicméně, balíček je na cestě zpátky, bude mu doručen a o zboží nepřijde (pokud se balíček cestou neztratí).

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.