Přidej recenzi

Platba

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 5 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #685

    Adéla
    Uživatel

    Dobrý den,

    možná jsem trochu natvrdlá,ale nemohu nikde najít informaci, jakým způsobem se mi vrátí peníze z vyhraného sporu.

    Stalo se mi,že jsem otevřela spor – odeslala všechny informace a žádala vrácení plné ceny. Během krátké chvilky mi přišel e-mail,že je reklamace přijata. A že obchodník souhlasí s vrácením plné ceny. Vzkaz od obchodníka vůbec nebyl odpovědí na moji reklamaci, ujišťoval mě o brzkém dodání a ať mám strpení,že zásilka může mít zpoždění. (pravděpodobně jen zkopíroval něco anglicky, aby měl klid) .Ale já teď nevím, zda mám spor uzavřít a sledovat svůj bankovní účet. Nebo zda se mi platba vrátí jako nějaký kupon na Ali. Nebo čekat na peníze a nechat spor otevřený…. ????

    Děkuji moc za reakce.

    #686

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,

    peníze z vyhraného sporu se automaticky vrací zpět na kartu / účet, z kterého odešly. Dokonce to platí i u virtuálních ekaret, které mají pro každou platbu vygenerované nová data.

    K Vašemu sporu – když se otevře spor, tak žádný potvrzující e-mail o tom nechodí, přijde až když prodejce na spor odpoví a buď spor upraví (spor máte posoudit a rozhodnout Vy) nebo s ním souhlasí (spor se uzavře ve svém návrhu). Pokud by Vám přišel e-mail, že prodejce souhlasí s vrácením plné ceny, tak by byl spor uzavřený. Ale Vám asi přišla jen zpráva od prodejce, kde se snaží spor stáhnout a zrušit. Když ale na zboží čekáte dlouho (déle než 60 dní od odeslání), tak na navrácení peněz máte nárok.

    #687

    Adéla
    Uživatel

    Děkuji za odpověď.

    Jak píšete, přišel mi e-mail , který byl pouze informací,že mi prodejce odpověděl.
    Já jsem otevírala spor, protože mi přišly řasenky, které byly úplně vyschlé. Žádala jsem plnou náhradu. Skutečně jsou mi úplně na nic.

    Teď jsem koukala a spor je již uzavřený. Budu tedy čekat na navrácení peněz na účet. 🙂
    Určitě během krátké doby napíšu recenzi, aby se nenapálil někdo další.

    Hezký den a děkuji za pomoc

    Adéla

    #688

    Iveta
    Klíčník

    Aha, tak to jo, to je na plnou náhradu když už zboží přišlo 🙂

    Jinak řasenky můžete zkusit „rozchodit“ pár kapkami pleťové vody, pár hodin nechat ležet a pak by ještě mohly fungovat. Vyschlé řasenky nejsou problém jen u Číňanů, stalo se mi to i u Avonu, objednala jsem si 2 ks a jedna z nich byla také úplně vyschlá, přitom si myslím, že to bylo ze stejné dodávky, měly by být stejně staré, ale asi špatně zašroubované 🙁

    Peníze mi většinou přijdou do 2 dnů, sledovat vrácení peněz můžete v objednávce, záložka Financial. Po otevření sporu se dole na stránce objeví 3 puntíky, které znázorňují čekání na vrácení – zahájeno vrácení – vrácení dokončeno. Někdy jsou peníze na účtu dříve, než je poslední puntík oranžový. Pokud by jste čekala déle než 15 dnů, tak se ozvěte na Ali, aby to trochu pošťouchli.

    Ještě dodám, že peníze budou na kartovém účtu připsány k datu objednávky, takže např. objednáno 2/1, tak u toho zároveň bude částka mínusem s datem zaúčtování např. 5/2.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.