Přidej recenzi

Podozrenie na falzifikat

Zvolené téma obsahuje celkem 33 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Robo a poslední změna proběhla před 2 roky, 8 měsíců.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 34 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2106

    Robo
    Uživatel

    Ahojte, objednal som si karbonove rafiky na bicykel ktore mi colnica zadrzala. Volal mi pan z colnice ze nakolko sa jedna o podozrenie na falzifikat poradil mi aby som zasielku odmietol a posta ze posle balik spät predajcovi. Volal som aj na postu kde mi pracovnicka potvrdila ze ak napisem vyhlasenie adresata o odmietnuti zasielky poslu ho naspät do ciny.
    Otazka je ci mam otvorit spor alebo sa dohodnut s predajcom ze nech mi peniaze vrati pretoze mu bude tovar doruceny naspät a aky dovod mam napisat.

    #2107

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    otevřete spor – je tam kolonka podezření na padělek a zaškrtněte, že se zboží vrací zpět. Podle trackingu prodejce uvidí, že se mu to vrací.

    #2108

    Robo
    Uživatel

    Momentalne mam k dispozicii len mobilnu aplikaciu a na nej nevidim pri otvoreni sporu ako uvedenie dovodu ze podozrenie na falzifikat iba je tu moznost ze zasielka bola poslana spat k predajcovi postovou sluzbou.
    Este by som rad vedel ze aku mam sancu na vratenie penazi a ak ci na celu sumu a kedy mi budu vratene?pretoze podla tracking numberu je k zasielke stale pisane „Ivoice missing“ ale pani z posty mi poslala email o tom ze zasielka bude vratena spat k predajcovi.

    #2109

    Iveta
    Klíčník

    V prvním dotazu – Obdržel jste zboží buď odpovězte
    ANO – je tam možnost Přijaté padělané zboží, zadáte 100% z částky a pod tím zaškrtnout Vracím zpět ANO
    nebo
    NE – pak vybrat Celnice zadržela balíček a v textu popsat, že jej celnice vrací zpět a opět žádat 100% z částky zpět

    #2110

    Robo
    Uživatel

    Dal som moznost Nie s tym ze som napisal ze colnica vracia balik naspet k predajcovi a system ci aplikacia chce odo mna aby som pridal fotku k danemu sporu inak sa mi spor neda otvorit.
    Este jedna otazka, bude mat zasielka rovnake truck number ak sa bude zasielat spat do ciny ?

    #2111

    Iveta
    Klíčník

    Když jste dal možnost NE (neobdržel jsem zboží), tak to po Vás nemůže chtít přiložit fotku. Nikdy ji k tomu nepřikládám a vždy šel spor otevřít. Jinak tam můžete přiložit dokumenty či komunikaci s celnicí.
    Ano, zásilka bude mít stejné číslo pro sledování.

    #2137

    Robo
    Uživatel

    Dobry den, tak ako som pisal pan z colnice telefonicky povedal ze v je podozrenie na falzifikat a navrhol aby som zasielku odmietol prijat a ze nasledne mam kontaktovat postu co som aj spravil emailom a prilozil som odfoteny vypisany ustrizok o tom ze som odmietol zasielku a pani mi obratom emailom potvrdila ze zasielka bude vratena spat odosielatelovi. Otvoril som spor kde som vsetko popisal takto ako tu a predajca odmieta vratit peniaze pretoze podla track numberu je zasielka vedena ako „Outward office of exchange“ vraj to nic neznamena o tom ze ide spat do ciny. Na poste som si pytal nejaky oficialny dokument o tom ze ju odoslali a vraj oni take nic nevydavaju, mam len odfoteny ustrizok o odmetnuti tovaru. Nejaka rada? Cakat az kym mu pride do ciny alebo ?

    #2138

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    tak spor eskalujte na tým Aliexpressu.

    #2139

    Robo
    Uživatel

    Ked som to skusal eskalovat bolo tam nieco v tom zmysle aby som mal pripravene nejaké dôkazy avsak nic konkretne okrem emailu z posty kde je napisane „Ďakujeme, Vašu zasielku pošleme späť odosielatelovi“ a fotku vyplneneho ustrizku o odmietnuti zasielky s podacím čislom XY, mojim podpisom a cislom OP.
    Nemam radsej pockat kym nebude zasielka dorucena spat do Ciny a potom otvorit spor az ked to bude zrejme podla track numberu?

    #2140

    Iveta
    Klíčník

    Počkat můžete, ale jestli Vám prodejce odpověděl, tak Vy máte na odpověď asi 12-14 dnů a to asi nestihne dojít zpět k prodejci.

    #2142

    Robo
    Uživatel

    Predajca odmietol navratenie penazi a ak neakceptujem tento navrh tak bude spor automaticky eskalovany na aliexpres. Co sa stane ak akceptujem navrh predajcu? Nepridem tak o tovar aj o moznost otvorit spor?

    #2143

    Iveta
    Klíčník

    Popravdě nevím jak dále bude postup. Když mi nepřišlo zboží nebo jsem měla špatné trackovací číslo a otevřela spor, s prodejcem jsem se buď domluvila a spor zavřela (úplně zmizel ze sporů a u objednávky se znovu objevila možnost jej otevřít) nebo prodejce či Aliexpress přiznali vrácení peněz a tak byl spor dořešen. Nikdy jsem nedávala spor akceptovat v případě nedodaného zboží. Akceptaci jsem zatím jen použila při smlouvání o vrácení části peněz z dodaného zboží.
    Buď tedy spor zavřete a čekejte až zboží dorazí prodejci zpět nebo jej nechte eskalovat. Aliexpress obvykle řeší 5 a více dnů, takže když spor eskalujete v poslední den pro odpověď prodejci, tak než Ali spor dořeší, tak zboží dojde. Jako důkazy máte jen foto útržku o odmítnutí zásilky a druhý důkaz může být foto trackingu zásilky, kde bude vidět, že byla odmítnuta příjemcem a vrací se zpět.

    #2144

    Robo
    Uživatel

    Neviete mi povedat co sa stane ak kliknem na „Cancel dispute“? Budem tam mat purchase protection a bude sa mi dat spor otvorit znova neskor?

    #2145

    Iveta
    Klíčník

    To jsem psala níže….

    #2146

    Robo
    Uživatel

    Dnes mi pisali zo zakaznickeho servisu aliexpres.com a vyjadrili sa ze ak zrusim spor tak peniaze dostane predajca ale prisiel mi aj email z aliexpresu ktory prikladam+mi pisal aj predajca foto tiez prikladam

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 34 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.