Přidej recenzi

Pomoc s překladem

Zvolené téma obsahuje celkem 15 odpovědí. Do diskuze (4 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 1 rok, 4 měsíců.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 16 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #716

    Dobrý den,
    otevřela jsem spor, napsala text a pořád mi vyskakuje „Prosím, zadejte mezi 4-512 anglické znaky“.
    Co to prosím znamená? Jsem bezradná : :dry:

    #717

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    to znamená, že jste tam napsala:
    1) buď dlouhé povídání, více než 512 znaků
    2) nebo nepíšete anglicky. Pokud je vše napsáno v angličtině, pozor na překlepy (plaese apod.)

    #718

    Hello Sir or Madam
    Yesterday I picked up the package from the post office. When I opened the package and looked at content, I saw That it was not right. I ordered the sheets on the bed and one part of it is made very difficult.I am sending you out in the Annex to check the photos. I wrote the seller, WHO told me That Could he see nothing. He threatened me Would he give me a bad feedback.
    I am very, very disappointed with this purchase.Is it Possible to do something about it? I am really very Dissatisfied with the Goods and Conduct seller.I want to return the money back, Because this does not match the quality of what was communicated to me.Please change your mind about a refund? She would very much like to see it resolved.

    Thank you.

    Napsala jsem toto, mohla by jste se mi na to prosím podívat?

    #719

    Iveta
    Klíčník

    Spor je formulář, tedy je žádoucí se v něm vyjadřovat co nejjednušeji. Většina věcí se zaškrtne a do textu píšete jen detaily sporu.
    Navíc, ten spor posíláte prodejci, nikoliv Aliexpressu, takže nějaké stěžování na prodejce přímo prodejci postrádá smysl. Ten spor řeší kupující s prodejcem a když nejsou schopni najít kompromis, eskalujete spor na Ali, kde si teprve můžete stěžovat na chování prodejce.

    Napsala bych krátce jaký je problém s kvalitou (z textu jsem to nepochopila, omlouvám se), např. „jedno povlečení v pořádku, na druhém jsou křivé švy“ nebo „povlečení přišlo znečištěné“ nebo „povlečení je jiné než jsem objednala“. Vůbec se nemusíte nijak rozepisovat, jedná se o formulář. Důležité je přiložit 3 kvalitní fotky, na kterých je předmět sporu dobře vidět.

    Prodejce se nebojte, tak Vám dá špatné hodnocení, nasbíráte spoustu dalších kladných, které to vyváží. Hodnocení kupujícího je celkem k ničemu, Vy jste zákazník, takže když příště nakoupíte, tak Vám prodejce zboží musí dodat bez ohledu na to, jaké máte hodnocení. Špatné hodnocení Vám nijak neublíží. 😉

    #720

    Michal
    Uživatel

    A jak poznám já jako kupující ,jaké mám hodnocení ? Kde to najdu ? A podle čeho toto hodnocení dostanu ? Podle toho,kolik mám objednávek ?

    #721

    Iveta
    Klíčník

    Hodnocení najdeš v hlavním menu po přihlášení – buď na hl. stránce klikneš hned pod svým jménem na My AliExpress, nebo když jsi v objednávkách, tak úplně nahoře je modrý pruh (když jsi v objednávkách, tak jsi v Transaction) a hned vedle vlevo je opět My AliExpress. Na své hodnocení se i dostaneš když ve svém menu vlevo klikneš na Manage Feedback – tam vidíš zboží, které jsi ještě neohodnotil a ohodnotil – tak je tam velký béžový (žlutý) rámeček a nad je napsané View My Feedback Profile.
    Všechny tyto možnosti tě odvedou na stejnou stránku.

    Otevře se ti stránka, kde vidíš, kolik % máš jako nakupující udělených od prodejců, kolik hodnocení ti bylo uděleno a kolik za ně máš vyznamenání (1 vyznamenání za 3-9 hodnocení, 2 vyznamenání za 10-29 hodnocení…), počet hodnocení za poslední měsíc / 3 měs. / 6 měs. / 12 měs. / celkově. Pod jsou pak záložky Tvé hodnocení pro prodejce, kde je přehled udělených hodnocení tebou a Hodnocení tebe od prodejců. Většinou děkují a zvou na další nákup.

    #7560

    Martin107
    Účastník

    Dobrý deň sledujem si objednanú zásielku.Dorazila už na Slovensko a prechádza procesmi na letisku a dnes som našiel pri sledovaní toto:Held by Custom.Znamená to že ju zadržali colníci?Ďakujem

    #7561

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den, ano, zadrželi ji celníci.

    #7562

    Martin107
    Účastník

    Ked to teda zadržali tak do kedy ma budú asi kontaktovať,alebo ma nemusia vôbec kontaktovať a pošlú to dalej na doručenie?

    #7563

    Iveta
    Klíčník

    Nevím jak Slovenská pošta, ale na stránkách České pošty je vidět aktuální tracking zásilky – na Track17 aj. je tracking o 12-24 hodin zpožděný. Je tam vidět i podrobnosti jako třeba Zboží zadrženo, Příjemci zaslán dopis, Komunikace s příjemcem, Vyřizování celnicí, Celnice předala k doručení.
    Obvykle je to tak, že celnice zásilku zadrží a tentýž den posílá doporučený dopis o vyrozumění spolu s papíry na proclení zásilky.

    #7564

    Martin107
    Účastník

    Cena tovaru bola 15,78 a poštovné bolo zadarmo tak aké clo veď do 22€ sa clo neplatí.

    #7565

    Iveta
    Klíčník

    To, že celnice zastavila zásilku, automaticky neznamená, že budete platit clo. Vyplníte došlé papíry k proclení, doložíte kopii objednávky z Ali o její hodnotě a pošlete zpátky celnici (obvykle e-mailem). Oni vypočítají nulové clo, ale vyžádají si poplatek za proclení (v ČR cca 100 Kč).

    #7566

    Martin107
    Účastník

    Mám o skutočnosti že balík zadržali colníci informovať aj predávajúceho?

    #7567

    Iveta
    Klíčník

    Ne, za prvé je mu to jedno, za druhé může vidět tentýž tracking co Vy.

    #7568

    Martin107
    Účastník

    Tak mi to predsa pustili bez problémov ďalej.Prišla mi správa že balík bol prepustený s colnice.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 16 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.