Přidej recenzi

Poškozené zboží

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 11 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1605

    Dobrý den, přišla mi poškozená bunda, s prodejcem se to snažím vyřešit. Chtěl abych mu ji vrátila zpět a že mi pošle novou. Já mu navrhla řešení, že si ji nechám a požádám o vrácení 30% z ceny. Dnes mi ale napsal toto.
    „přítel, můžete vidět odkaz této bundy, nejprve, chceme psát cenu $ 29.16, ale my píšeme špatně cenu na $ 19,16, Je to naše chyba zaměstnance a nakonec my vám prodali jen $ 19,16, jsme ztratili asi 9,5 $, můžete vidět cenu prodali jsme teď, teď jsme prodali na $ 34,19 !!! Je to jen proto, že z tlačítek, chceme také, aby vám $ 2 náhradu, jen chci, abys nám 5 hvězdiček dobrou zpětnou vazbu, ale jste řekl, 30% vrácení peněz, mi to tak líto, nepřijímáme.
    S pozdravem
    —– ————————– manažer shijun tan
    Znamená to, že mi nepotvrdí spor a má na to právo? Nemůžu přeci za chybu jeho zaměstnance. Děkuji za odpověď

    #1611

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ano, to je jeho problém, že zadali do nabídky cenu špatně a teď se odvolávají, že nedají slevu kvůli poškození. Spor eskalujete na Aliexpress, to bude v tomto případě lepší, než se dohadovat s prodejcem.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.