Poškozené zboží

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #1605

    Dobrý den, přišla mi poškozená bunda, s prodejcem se to snažím vyřešit. Chtěl abych mu ji vrátila zpět a že mi pošle novou. Já mu navrhla řešení, že si ji nechám a požádám o vrácení 30% z ceny. Dnes mi ale napsal toto.
    “přítel, můžete vidět odkaz této bundy, nejprve, chceme psát cenu $ 29.16, ale my píšeme špatně cenu na $ 19,16, Je to naše chyba zaměstnance a nakonec my vám prodali jen $ 19,16, jsme ztratili asi 9,5 $, můžete vidět cenu prodali jsme teď, teď jsme prodali na $ 34,19 !!! Je to jen proto, že z tlačítek, chceme také, aby vám $ 2 náhradu, jen chci, abys nám 5 hvězdiček dobrou zpětnou vazbu, ale jste řekl, 30% vrácení peněz, mi to tak líto, nepřijímáme.
    S pozdravem
    —– ————————– manažer shijun tan
    Znamená to, že mi nepotvrdí spor a má na to právo? Nemůžu přeci za chybu jeho zaměstnance. Děkuji za odpověď

    #1611
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    ano, to je jeho problém, že zadali do nabídky cenu špatně a teď se odvolávají, že nedají slevu kvůli poškození. Spor eskalujete na Aliexpress, to bude v tomto případě lepší, než se dohadovat s prodejcem.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password