Přidej recenzi

Potvrzení přijetí zboží před přijetím

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Erika Čecháková a poslední změna proběhla před 2 roky, 1 měsíc.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2065

    Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda jde ještě nějak zrušit potvrzení přijetí zboží, které jsem chybně potvrdila vůbec před odesláním zboží. Stav mé objednávky je fund processing. Potvrzení jsem dala již při your order has been shipped. Bude mi odesláno zboží? Mám se nějak spojit s prodejcem? Předem děkuji za rady. První obchod na Aliexpres 🙁

    #2067

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    nedá se potvrdit přijetí neodeslaného zboží. Zboží bylo odesláno (your order has been shiped) a poté jste klikla na přijetí zboží. Do 15 dnů od kliknutí můžete otevřít spor a žádat vrácení zboží.
    Asi bych počkala těch 14 dnů, potom otevřela spor s žádostí o vrácení peněz – tím naskočí 5 dnů na řešení sporu, až prodejce odpoví, máte tuším 12-14 dnů na odpověď – odpovídejte až poslední den. Takto se Vám podrží udržet objednávku „živou“ než snad stihne balíček dojít. Jinak se objednávka uzavře a Vy už budete jen čekat na zboží – pokud by nepřišlo, nedostala by jste své peníze zpět.

    #2068

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    nedá se potvrdit přijetí neodeslaného zboží. Zboží bylo odesláno (your order has been shiped) a poté jste klikla na přijetí zboží. Do 15 dnů od kliknutí můžete otevřít spor a žádat vrácení zboží.
    Asi bych počkala těch 14 dnů, potom otevřela spor s žádostí o vrácení peněz – tím naskočí 5 dnů na řešení sporu, až prodejce odpoví, máte tuším 12-14 dnů na odpověď – odpovídejte až poslední den. Takto se Vám podrží udržet objednávku „živou“ než snad stihne balíček dojít. Jinak se objednávka uzavře a Vy už budete jen čekat na zboží – pokud by nepřišlo, nedostala by jste své peníze zpět.

    #2647

    Dobrý den, také jsem omylem potvrdila přijetí zboží před obdržením (má první objednávka 25.07.) U objednávky je status FUND PROCESSING. Myslíte, že je zboží poslané? Nechci objednavku rušit, o zboží mám zájem.
    Děkuji za odpověď.

    #2648

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    to, že je u objednávky napsané číslo zásilky, neznamená, že je odeslaná fyzicky (předaná poště), ale má přidělené číslo v systému pošty. Pokud ale je v Aliexpress číslo zadané u objednávky, považuje se za odeslanou – tím pádem objednávku stejně nemůžete zrušit. Navíc, pokud jste potvrdila její přijetí, tak je i nelogické se jí nějak snažit zrušit. Teď musíte jen čekat, zda zboží přijde či ne. Pokud nepřijde, ztrácíte nárok na otevření sporu, protože ten vyprší 15 dnů po potvrzení přijetí.

    #2651

    Dobrý den, já jsem komunikovala s odesílatelem. Napsala jsem mu zprávu a on mi poslal poté shiplist. S tím, že kdyby nereaoval, tak jsem otevřela spor a do té doby by zboží došlo….

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.