Přidej recenzi

Pouze stržená platba

Zvolené téma obsahuje celkem 13 odpovědí. Do diskuze (4 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 6 měsíců.

Prohlížíte 14 příspěvků - 1 z 14 (z 14 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #955

    Nikola
    Uživatel

    Dobrý den,
    stala se mi taková věc. Objednala jsem poprvé zboží a ihned po zaplacení kartou jsem měla maily o objednávce, měla jsem přehled. Zboží v pořádku došlo. Objednala jsem tedy podruhé. Stejným způsobem, platba kartou. Připlatila jsem si i rychlejší dodání přes Fedex. platba se mi strhla, ale to je vše. Žáden potvrzovací mail, ve stavu mých objednávek o této objednávce není ani zmínka. Bohužel si jméno prodávajícího nevybavuji, zní mi všechny stejně. Jako by tato moje objednávka ani neexistovala, jen z účtu mi odešlo cca 52 Euro a to na účet Aliepress dne 3.3.2015. Asi mi peníze zpět nepřepošlou…..

    #956

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    přiznávám, že toto se mi nikdy nestalo (zahraniční i domácí platby kartou), že by odešla platba a objednávka se nevystavila. V objednávkách opravdu tato objednávka není? Pokud se totiž nevytvoří objednávka, strhnutá platba z účtu se nemá k čemu přiřadit a automaticky by se po několika dnech měla vrátit zpátky. A vzhledem k tomu, že je to více než měsíc, tak už by jste ji měla připsanou (vrátila by se k datu 3.3. a jiným datem zaúčtování, např. 15.3).
    Potvrzovací e-mail o vytvoření objednávky ne vždy přijde, někdy mi nepřišly i několik týdnů a pak zase Aliexpress to zasílání obnovil.
    Čistě teoreticky – nepoužíváte počítač spolu s někým, kdo by mohl být přihlášený na Aliexpress a objednávku by jste vytvořila na jeho účet? Objednávku by tak měl dotyčný mezi svými objednávkami? Já vím, zní to divoce, ale jen mne to tak napadlo.
    Napište tedy na Aliexpress, přiložte ofocenou kopii se zvýrazněnou platbou, která Vám odešla z účtu na účet Aliexpress a oni to prověří. Je možné, že platba někde „uvízla“ a tak se nepřiřadila ani k objednávce ani se nevrátila zpět.

    Ještě mne napadla jedna věc. Mám mBanku. Zaplatila jsem jejich kartou, banka peníze zablokuje do doby potrvzení od obchodníka, že platba skutečně proběhla a následně je až strhne skutečně z účtu. Jenže jsem takto zaplatila objednávku, která byla ihned zmražena (špatný prodejce) a tudíž si tu platbu Aliexpress nevyžádal ke stržení. Podle bankovních podmínek mBanky oni blokují platbu tuším 14-15 dní a když o ni nikdo nepožádá, tak ji vrátí zpátky na účet (zruší blokaci prostředků). Po tu dobu jsem tak peníze neměla k dispozici, na účtě se zobrazovali jako odečtené se symbolem zámku. Po vypršení té doby je odblokovali a stržená částka mi úplně zmizela z výpisu, jako kdyby nikdy neexistovala.

    #963

    Aneta
    Uživatel

    Dobrý den, prosila bych o radu. Na Ali jsem dne 17.3. a 23.3. zaplatila zboží které jsem objednala. Peníze mi ztrhli z účtu, ale zboží ani email nedorazili. Při přihlášení na Aliexpress nemohu položky v objednávkách najít, mám tam veškeré, které jsem objednala kdysi nebo jen přidala do košíku, ale tyhle dvě tam opravdu nemám. Nevím tedy jak dále postupovat, jelikož č. obj. nemám ani kontakt na prodejce. Pokud by mi někdo mohl poradit, byla bych moc vděčná, děkuji.

    #964

    Aneta
    Uživatel

    Dobrý den, mohu potvrdit, že se mi stalo to samé. PC s nikým jiným nepoužívám, v bance mi sdělili, že platba byla odeslána. Ale po objednávce ani stopa dokonce u dvou.

    #965

    Iveta
    Klíčník

    Sloučila jsem dotaz Nikoly a Anety dohromady, protože se jedná o tentýž samý problém, jen každý byl zařazený do jiné kategorie.

    Pokuste se tedy spojit s Aliexpress přes Help, dotazem na odeslanou platbu ze dne XX. XX., přiložit okopírovanou obrazovku s pohybem na účtu. Ozvou se během 4-7 dnů.

    #971

    Nikola
    Uživatel

    Takže po půldenním šťouráním se na stránkách Aliexpresu a následně na Alipay jsem se dopracovala k nějakému chlápkovi na chatu. Napsala jsem mu, jak se věci mají. Ale bohužel pořád omílá objednávky, které jsem provedla a byly v pořádku.Asi nechápe, že by se mohl podívat na příchozí platby na jejich banku a podle mého čísla karty, učtu platbu dohledat. Nakonec to vzdal a přesměroval mě na Alipay email. tak jsem jim problém popsala dnes už podvacáté a budu doufat, že platbu někdy někdo dohledá.

    #974

    Aneta
    Uživatel

    Mě to nejde, taky nikde najít, všude po mě chtějí odkaz URL nebo číslo objednávky a není možné vysvětlit že ani jedno nemám. Po telefonátu do banky mi bylo sděleno, že mé obě platby byly odeslány na účet Aliexpressu, takže nevím jak dál postupovat nejspíš o své peníze přijdu. Peníze stržené po objednávkách ani stopa.

    #1012

    Lucinka
    Klíčník

    Takze opet se vracim k tomu to temu, protoze Anetka nam psala i na FB a je videt ze to stale neni doresene.

    Co napadlo mne po precteni cele diskuze je ze bych rekl banka o tom co se stalo a pozadal bych aby platbu zrusili. Pkud byla platba strzena a objednavka nevytvorena, tak by ji obchodnik ani nemel prijat.

    Druhou vec co bych udelala by bylo, ze bych napsala email (anglicky) kde bych vysvetlila, co se stalo, udelal bych printscreen objednavek. Chat neni podle mne idealni pro reseni techto veci.

    Anetko: pokud nam veris, tak nam posli sa email lucie @ alirecenze.cz tvoje prihlasovaci udaje na ALiexpress a ja se tam prihlasim a zkusim dohledat zda tam fakt ta objednavka treba neni. Nezapomen mi napsat o jake zbozi se jednalo.

    Tato situace urcite reseni ma, protoze neni mozne aby obchodnik si vzal jakekoliv penize bez prislusne objednavky. Z danoveho hlediska by to nemelo projit.

    #1013

    Aneta
    Uživatel

    Díky moc údaje pošlu na uvedený email. D banky jsem volala a tam mi řekli že platba byla připsána na účet Ali.

    #1015

    Lucinka
    Klíčník

    Anetko,

    dik za duveru a pristup na tvuj ucet.

    jsou to tyto boty? Podle popisu co jsi mi poslala tak bych rekl ze ne.

    Attachments:
    #1016

    Aneta
    Uživatel
    #1017

    Anetko, jak pisou holky: napis email primo na Aliexpress s kopii vypisu z uctu a oni ti to urcite vyresi do spokojenosti. Nezapomen nas o tom tady informovat at vime jak to dopadlo.

    #1037

    Aneta
    Uživatel

    Ahoj, tak píši jak jsem dopadla. Pokoušela jsem se poslat email na Ali, bohužel žádná odpověď ( nevím, zda jsem to poslala vůbec správně) anglicky moc dobře neumím. Takže zkráceně o svých 700,- Kč jsem přišla a budu dlouho uvažovat, zda z Ali ještě něco objednám, co bude dražší než 5 eur. Protože peníze na výhoz bohužel nemám.

    #1039

    Iveta
    Klíčník

    Asi bych ještě zkoušela psát na Ali, na jakýkoliv kontakt, který tam najdeš. A opakovaně, aby se tomu někdo začal věnovat. Nedej se a ptej se, jestli už bylo dořešeno. Určitě se někdo pak ozve.

Prohlížíte 14 příspěvků - 1 z 14 (z 14 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.