PROSÍM O RADU

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #301
    Vendula
    Member

    Dobrý den,
    již na začátku listopadu jsem objednávala zboží – mimo jiné i velmi důležitý vánoční dárek pro dceru (princeznovské šaty z pohádky Ledové království) s udávanou dobou dodání 15-39 dnů. Což mělo v pohodě do Vánoc přijít. Jenže přišly všechny ostatní balíčky jiných prodejců kromě tohoto – nejdůležitějšího. Zkoušela jsem sledování zásilek, ale tuto zásilku nemůže ani jeden ze dvou serverů najít. Zkoušela jsem psát prodejci na mail, dnes i na chat a žádná odezva. Jinde ty šaty už do Vánoc sehnat nejdou, co mám dělat?
    Díky předem za radu…
    V.Schmidová

    #302
    Vendula
    Member

    Tak hlásím, že konečně tu objednávku vidím ve sledovačích zásilky-právě to naskočilo na 17tracku.Vypadá to, že to teprve o víkendu odešlo z Číny a je to ve stavu “přepravováno”. Jak dlouho reálně trvá cesta balíčků z Číny do České republiky? Abych si udělala představu…
    Díky,
    V.

    #303

    Ahoj Vendy,

    no musis ocekavat, ze to ted o vanocich bude docela narvano, jak na poste, tak na celnici, takze bych ocekaval, ze by to do vanoc ani nemuselo dojit. Podle mne co se stalo je, ze prodejce nevyexpedoval zbozi a az na tvuj dotaz si uvedomil ze to jeste neposlal a ted to zbozi odchazi z Ciny.

    Mne chodi balicky i do 7 dnu od odeslani., Stane se ale, ze to trva i dyl. Zatim nevim od ceho to zalezi a jak odhadnout delku u jednotlivych prodejcu. Zasilaji podle mne stale stejnou postou.

    Mozna nekdy poradi lip 🙂

    PS: snad Saticky z ledoveho kralovstvi dorazi vcas 🙂 Urcite nezapomen vlozit fotografii jak vypadaji nebo jak jsi spokojena 🙂 taky jsem o tom premyslel ze bych to koupil pro dcerku, kdyz je to ledove kralovstvi takovy hit 🙂

    #304
    Iveta
    Keymaster

    Ahoj,

    bohužel to vypadá, že už to asi dárek nestihne, když to bylo odesláno až nyní o víkendu. Tedy jestli to prodejce skutečně poslal. Stává se (hlavně u těch listopadových objednávek), že napíšou číslo zásilky, které se nezobrazí v trackování vůbec a při vyvolání sporu buď okamžitě potvrdí vrácení peněz (bez dohadování, takže zboží asi neposlal vůbec???) nebo nechá uplynout 5denní dobu sporu a pak se peníze vrací automaticky.

    Teď v listopadu se kvůli výprodeji 11/11 tam natáhlo spousta podvodných prodejců, já sama jsem již polovinu nákupu zrušila spory, protože ty zásilky neměli po 10ti dnech žádný tracking, prodejce nereagoval nebo byl úplně zrušený. Také jsem trackovala balíček až do ČR, ale byl doručen do jiného města – takže to nebylo pro mne, prodejce hned vrátil peníze, ani nepsal ať dále čekám, že to určitě dojde.

    I když budeme spoléhat na to, že balíček skutečně o víkendu poslal, do Vánoc to nedojde, pošty jsou přetížené. Ještě to musí čínská pošta poslat do ČR, to trvá 1-3 dny. Když je zásilka odeslána do ČR, tak její převzetí pražská SPU potvrdí v 5-15 dnech. Nyní to bude trvat déle, minimálně těch 15 dnů. Než to SPU zpracuje 3-5 dnů. Takže když to tak počítám, tak nejrychlejší datum pro doručení je někdy kolem Silvestra, spíš bych to viděla na první lednový týden.

    Jinak bych pro příští objednávky doporučovala si ohlídat 10ti denní lhůtu, kdy se zásilka musí objevit v nějakém trackingu (17track, yw56 apod.), tedy pokud prodejce nenapíše, že to posílá bez trackovacího čísla. Po těch 10ti dnech napsat prodejci, že zásilka není v trackingu, jestli by ověřil správnost čísla nebo pohyb zásilky s poštou. Pokud nereaguje, zásilka se neobjeví ani v dalších 2 dnech v trackingu, vyvolat spor o navrácení peněz z důvodu nedodání zboží. Lepší po 14ti dnech zrušit objednávku a objednat u spolehlivějšího prodejce než týdny a měsíce čekat, jestli to skutečně dorazí.

    Hezký den!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password