Přidej recenzi

Reklamace mobilního telefonu

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Karel Skalník a poslední změna proběhla před 3 roky, 8 měsíců.

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (z 5 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #315

    Karel Skalník
    Uživatel

    Dobrý den.
    Chtěl bych se zeptat,zda-li je možné reklamovat smartphone ,který přestal cca po 4 měsících fungovat. Pokud ano,má s tím někdo nějaké zkušenosti? (případně postup reklamace krok po kroku) A popřípadě pokud existuje nějaká doba,kterou lze na reklamaci využít.
    Hodně lidí říká,že to jde,že nechtějí mít špatné recenze , ale že záleží na době po zakoupení a odeslání na reklamaci,jiní zase říkají,že to nejde.

    Předem děkuji

    #318

    Lucinka
    Klíčník

    Dobrý den,

    osobni zkusenost s reklamovanim elektroniky nemam, ale jako první mě napadlo, že urcite kontaktujte dodavatele. Popište mu, co se stalo a pozadejte ho o vraceni penez – celou castku.
    Prectete si podminky, ktere dodavatel uvadi v[b] PRODUCT DETAILS[/b] bude to vetsinou na konci a jmenuje se to [b]Return and warranty[/b] (vrácení a záruka).

    Byl u telefonu prilozeny nejaky zarucni list?

    Platil jste za smartphone nejake DPH nebo clo?

    Kontaktovala jsem take Aliexpress online chat poradnu s dotazem jak postupovat v tomto pripade a opravdu mi potvrdili, ze nejprve mam kontaktovat prodejce a pokud by prodejce nespolupracoval, tak muzete kontaktovat primo Aliexpress.

    #321

    Karel Skalník
    Uživatel

    U telefonu jsem žádný záruční list právěže neměl,ovšem clo i DPH jsem platil. Zkusím ale teda nějak zkontaktovat dodavatele,pročíst si podmínky a popřípadě se obrátím na samotný Aliexpress.

    Děkuji

    #322

    Lucinka
    Klíčník

    Pokud budete, tak hodny a potom s nami budete sdilet Vasi zkusenost, tak budu rada 😉

    Drzim palce a pokud byste se chtel behem reklamace poradit, tak napiste 😉

    Doporucuji kontaktovat prodejce, co nejdrive.

    Pekny vecer
    Lucka

    #323

    Karel Skalník
    Uživatel

    Samozřejmě,že se po skončení podělím,jak se to celé vyřešilo,popřípadě se ještě obrátím.

    Zatím děkuji

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (z 5 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.