Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat,zda-li je možné reklamovat smartphone ,který přestal cca po 4 měsících fungovat. Pokud ano,má s tím někdo nějaké zkušenosti? (případně postup reklamace krok po kroku) A popřípadě pokud existuje nějaká doba,kterou lze na reklamaci využít.
Hodně lidí říká,že to jde,že nechtějí mít špatné recenze , ale že záleží na době po zakoupení a odeslání na reklamaci,jiní zase říkají,že to nejde.
osobni zkusenost s reklamovanim elektroniky nemam, ale jako první mě napadlo, že urcite kontaktujte dodavatele. Popište mu, co se stalo a pozadejte ho o vraceni penez – celou castku.
Prectete si podminky, ktere dodavatel uvadi v[b] PRODUCT DETAILS[/b] bude to vetsinou na konci a jmenuje se to [b]Return and warranty[/b] (vrácení a záruka).
Byl u telefonu prilozeny nejaky zarucni list?
Platil jste za smartphone nejake DPH nebo clo?
Kontaktovala jsem take Aliexpress online chat poradnu s dotazem jak postupovat v tomto pripade a opravdu mi potvrdili, ze nejprve mam kontaktovat prodejce a pokud by prodejce nespolupracoval, tak muzete kontaktovat primo Aliexpress.
U telefonu jsem žádný záruční list právěže neměl,ovšem clo i DPH jsem platil. Zkusím ale teda nějak zkontaktovat dodavatele,pročíst si podmínky a popřípadě se obrátím na samotný Aliexpress.