Přidej recenzi

Sledování zásilky po novém

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 7 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #374

    Dobrý den,

    chtěla bych se zeptat, jak zde mohu sledovat zásilku, když je to nějaké nové a také kdy bych měla popřípadě zahájit proces, že jsem zboží nedostala.

    Díky moc za rady. 🙂

    Attachments:

    #376

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,

    zásilku ještě sledovat nemůžete, protože nebyla vychystaná a odeslaná od prodejce. Až bude odeslaná, budete mít číslo pro její sledování.

    Když máte číslo, tak se v trackování objeví během 5-10 dnů, pokud ne, je dobré zprávou kontaktovat prodejce, jestli se zásilkou vše v pořádku, protože se neobjevila v trackingu. Pokud prodejce ani po několika dnech nereaguje, můžete vyvolat spor a zaškrtnout ve sporu možnost Nejsou trackingové informace.

    Pokud se zásilka v trackingu zobrazuje a končí Vám čas pro potvrzení přijetí zásilky, přijde Vám 5 dní před vypršením upozornění od Ali. Když v trackingu vidíte, že zboží bylo odesláno do ČR, ale ještě jej česká pošta nepřijala, kliknete na Žádost o prodloužení doby a dobu si prodloužíte. Pokud se ale zásilka cca měsíc (nyní v předvánočním čase to trvá přes 20 dnů) od odeslání do ČR neobjeví v přijetí česku poštou, opět je dobré nejdříve kontaktovat prodejce o prověření zda se zásilka neztratila. Možná to prodejce potvrdí a rovnou Vám navrhne otevřít spor nebo řekne ještě čekejte (nebo se neozve vůbec) a záleží na Vás, jestli ještě chcete na zboží čekat nebo otevřete spor pro nedodání zásilky.

    I.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.