Přidej recenzi

vrácení zboží

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 1 rok, 3 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1071

    Dobrý den mam odeslat zpět z zboží ale aliexpress mi napsal toto
    You now have an agreement with the seller to resolve the dispute.
    You must return your order (with tracking details) within 6 calendar days 3 hour 44 minute 58 second If you fail to return your order within this deadline, your payment will be released to the seller.
    Stihnu balík ještě odeslat?

    #1072

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    toto běží lhůta pro odeslání, tzn. doba, po kterou musíte stihnout odeslat zboží zpět prodejci. Odeslání potvrdíte zapsáním čísla balíku a pak běží doba pro doručení prodejci. Takže během 6ti dnů by jste měl balíček odeslat, to by jste mohl stihnout 🙂

    #7873

    Jakub Vlach
    Účastník

    Dobrý den, rád bych požádal o radu. Objednal jsem si zboží, které dorazilo, avšak nestihli jsme vyřídit s DHL celní řízení v požadovaném času a oni ho vrátili zpět – z celkové objednávky nám dorazilo pouze něco, zřejmě to, co nepodléhalo celnímu řízení, zbytek poslali zpět do Číny. Napsal jsem prodejci žádost, aby nám zboží opět poslali, žádná reakce z jejich strany. Zboží je zaplaceno a je v hodnotě 200 dolarů. Jak eshop standardně postupuje pokud se mu balík vrátí? Děkuji předem za radu.

    #7874

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ze své zkušenosti – obvykle prodejce dělá, že nic neví nebo neodpovídá. Pokud byl balík vrácen, otevřít spor, jinak peníze zpět nedostanete. Aliexpress už nesleduje, zda byl balík vrácen prodejci a neproběhlo doručení, takže když prodejce bude dělat mrtvého brouka, uteče doba pro doručení a on dostane peníze za zboží.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.