Přidej recenzi

Zásilka neodpovídá objednávce

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Ggy888 a poslední změna proběhla před 3 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (z 5 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #708

    Milan
    Uživatel

    Zdravím,
    z “ Aliku “ mi přišla zásilka, která bohužel neodpovídá objednávce. Kontaktoval jsem prodejce a asi po půl hodině chatování mi napsal, že mi pošle nové zboží. Nic méně, dnes mi přišel z “ Aliku“ email , že mám buď potvrdit doručené zboží, nebo vyvolat spor.
    Tak tedy nevím co mám udělat….
    Děkuji, Milan

    #709

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    žádost o potvrzení doručení zboží zasílá automat, nemusíte na to reagovat. Posílají to (nesmyslně) například i po ukončeném sporu, že máte potvrdit přijetí. Je přece jasné, že když z nějakého důvodu zboží reklamuji, protože po rozbalení nebylo zboží OK dle objednávky, spor s prodejcem vyřeším, tak je přece zbytečné potvrzovat přijetí – ono to ani nikde nejde. Lze jen udělit hodnocení.
    Rozhodně si ale hlídejte čas této objednávky, pokud je to méně než 30 dní, zažádejte prodejce o prodloužení doby o dalších nejm. 30 dní, aby zboží stihlo dojít. Pokud se prodejce nebude mít k tomu, aby žádost o prodloužení potvrdil, ani po požádání přes zprávu, vyvolejte spor. Kdyby Vám čas vypršel, už s Vámi prodejce nebude komunikovat a nespoléhala bych na to, že je nové zboží na cestě.
    Iveta

    #714

    Milan
    Uživatel

    Zdravím Ivet, tak dnes jsem opět komunikoval s prodejcem, byla prodloužena ochranná doba do 25.2. a také mi už poslal číslo sledování zásilky. Tak uvidím, zatím u “ Aliku“ začínám, pár věcí přišlo a vše bylo OK.
    Jinak děkuji za Váš čas, ☺

    Milan

    #715

    Iveta
    Klíčník

    Super 🙂 Hlavně teď hlídejte, aby čas neskončil. Do 20ti dnů to stihnout sice může přijít, ale nespoléhala bych na to. Když prodejce čas prodloužil, tak už Ali neupozorňuje na končící čas!!! Takhže hlídat a max. 5 dnů před koncem znovu zažádat o prodloužení (i kdyby už zásilka byla na SPU v Praze), kdyby jste musel řešit ještě spor s novým zbožím, tak ať ten čas neuteče. Držím palce, aby to napodruhé už došlo v pořádku 🙂
    Hezký den!

    #831

    Ggy888
    Uživatel

    🙂 🙂 say hi

    [url=http://www.slot-goldclub.com/]goldlclub[/url]
    [url=http://genting-crown.com/]genting[/url]
    [url=https://www.holidaypalace-th.com/]holiday palace[/url]
    [url=https://www.gclub-slot.com/]คาสิโนออนไลน์[/url]

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (z 5 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.