Zpráva od prodejce
Tagged: zpráva od obchodníka
- This topic has 25 replies, 5 voices, and was last updated 6 years, 11 months ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
25/11/2016 at 13:15 #2914IvetaKeymaster
Dobrý den,
ano, chápu to úplně stejně a nevím jestli se mám více pozastavovat nad drzostí prodejce nebo se tomu smát.
Toto opravdu není korektní přístup, pokud jste si objednala správnou baterii a on poslal jinou. Něco jiného by bylo, kdybyste si sama (nechtěně) objednala špatnou baterii.
Už bych mu ani neodpovídala do zpráv a rovnou otevřela spor s žádostí o 100% částky zpět a do textu bych určitě napsala, že chyba není na Vaší straně, objednala jste správný typ, ale byl zaslán jiný typ prodejcem, proto nesouhlasíte s vracením zboží zpět a placením poštovného. Protože on to určitě odmítne a bude to řešit Aliexpress. Tak je lépe rovnou do sporu napsat, že nechcete zboží vracet, aby Vám nenabídli jako řešení:
1) vrátíme 70% částky a necháte si ji
2) vrátíme 100% částky, ale pošlete zpět.Tohle je věc, kterou si prostě neupravíte jako třeba oblečení, aby bylo nositelné, u tohoto by měli vrátit plnou částku, ale rozhodnutí Aliexpress týmu je občas nevyzpytatelné.
25/11/2016 at 13:27 #2915GizelaParticipantDěkuji moc za rychlou odpověď. Zatím jsme nikdy nic nereklamovala, tak mě to zarazilo. Já jsme se ještě pomocí překladače ráno pokusila prodejci napsat, ale otevřu spor.
Teď mi tedy chybí ta znalost angličtiny, abych napsala vše pomocí překladače správně. 🙂25/11/2016 at 14:48 #2916GizelaParticipantProsím ještě o jednu radu, už hodinu se marně snažím odeslat spor.. neustále mě problikává, abych vložila důkazy – fotky.. a stále se nedaří odeslat. Už jsme fotky i zmenšila, zkusila i přes jiný prohlížeč.. nic….
25/11/2016 at 15:20 #2917IvetaKeymasterObčas to blbne 🙁 Zkuste ještě smazat cookies.
Nehlásí to chybu v textu – neanglické znaky? Stačí třeba u podpisu -ová nebo nepoužívat apostrofy.25/11/2016 at 15:33 #2918GizelaParticipantCookies jsem vymazala, nikde mi to nic nehlásí.. jen pořád bliká to nahrání důkazů. je u té částky nevím, jestli je to správně. nabízí mi to cenu : 0,01 – 16,98… tak jsme dala 16.98 .. to je tedy i s poštovným, cena za poštovné byla 0,82.
I když jsem dala částku 16,00. Stejně mě to nikam nepustilo. Zkusila jsem odeslat přes g-chrom i přes explorer.. nic.
Přitom včera jsem s prodejcem komunikovala normálně, tam mi fotka vložit šla.25/11/2016 at 15:37 #2919IvetaKeymasterDesetinnou tečku u částky máte také dobře, čárku to totiž nebere. Fotky máte zmenšené. Máte tam jen 3 ks, že? Jinak nevím… zkusit zítra 🙁
25/11/2016 at 15:45 #2920GizelaParticipantTak se kaju, chyba byla v té tečce u cifry. Dělala jsme ji na numerické klávesnici a skočila mi tam čárka.. Děkuji za Váš čas 🙂 Teď jen budu čekat, co se bude dít dál. Předpokládám, že moc rychlé to nebude 🙂
15/12/2016 at 13:20 #7384GizelaParticipantJen abych tu pro ostatní napsala, jak se můj spor vyvíjí..
Po náhrání mých fotek chtěl prodejce ještě fotku štítku (čárového kodu) u krabice. To jsem udělala. Celkem obratem se omluvil za špatně dodanou baterii a napsal, že mi pošle novou, tu správnou, pokud spor zruším a že má ještě požadavek, abych původní baterii poslala na případného kupce v mé zemi, že se ho bude snažit najít. To už se mi zdálo férovější, spor jsem zrušila , naspala mu to a on odepsal, že baterii odešle co nejdřív. Po 5 dnech bez nějaké další komunikace jsem se zeptala, jak to vypadá s odesláním baterie a dnes mi přišla zpráva, že baterie byla již odeslaná a nové sledovací číslo, ze kterého je patrné, že zásilka byla podaná 12.12. Tak snad to tak je a uvidíme. 😀15/12/2016 at 20:23 #7390IvetaKeymasterDíky za zprávu, no tak to vypadá na férového prodejce a snad správná baterie i dojde 🙂
14/05/2017 at 23:22 #7756wrttParticipantdobrý večer potřebovala bych poradit toto mi poslal prodejce,chtěla jsem to tak udělat s tím že spor uzavřu až mi sníží částku na 0,1UDS,ale nejde mi udělat objednávku,tak aby mi zůstala nezaplacená.Můžete mi prosím napsat jak to udělat?asi dělám něco špatně.Zkoušela jsem dát do košíku,přejít k pokladně a následně jsem odešla ze stránky(objednávku jsem v nezaplacených nenašla) a zkusila jsem i kup teď stejným způsobem a výsledek také 0.Děkuji za pomoc
Attachments:
You must be logged in to view attached files.15/05/2017 at 0:16 #7758IvetaKeymasterDobrý večer,
používám na to jednoduchý trik – normálně tam máte asi zadanou kartu (číslo karty + datum platnosti). Zkuste místo uložené karty vybrat “Jinou kartu”, zadáte tam správné číslo Vaší karty (systém totiž hned pozná vymyšlené číslo karty), ale zadáte špatné datum platnosti, tedy změníte měsíc nebo rok. Pak probíhá ověření karty a samozřejmě to pak hned zahlásí, že údaje o kartě jsou nesprávné. Objednávka je uskutečněna, najdete ji v objednávkách, ale je u ní tlačítko k zaplacení. V tu chvíli může prodejce cenu upravit a poté Vás vyzvat k zaplacení. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.