Ocenebra

Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Zapomněl jsem napsat MALTA #9023
    Ocenebra
    Participant

    Já mám tu zkušenost, že to pár dní trvá, než Vám vrátí peníze, někde jsem četla, že dokonce týdny. Každopádně si to ohlídejte, ale nebála bych se, peníze strhává Ali (ne prodejce) v okamžiku objednávky, až po nějaké lhůtě vrací.

    in reply to: skrýtý prodej dotaz #8990
    Ocenebra
    Participant

    Zdravím ještě jednou, i těsně před zaplacením se mi cena zobrazuje správně. Zkuste jiný prohlížeč, já mám Chrome.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    in reply to: skrýtý prodej dotaz #8986
    Ocenebra
    Participant

    Zdravím, mě se po kliknutí na uvedený link ukazuje cena 15.03 USD a doprava zdarma 😎

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    in reply to: DIOR otazka #8964
    Ocenebra
    Participant

    Já si myslím, že Vám přesné informace může říct jen prodejce, zkuste mu poslat zprávu. Taky mi ty údaje chybí. Já mám osobní zkušenost s prodejcem těch levnějších hodinek – ty moje odpovídaly popisu a zatím jdou.

    Ocenebra
    Participant

    Děkuji za kontakt. Pokusím se, ale dohadování s prodejcem mne stojí čas a nebaví mne to. Tady na fóru jsem jen z principu, dodržuji pravidla skrytého prodeje a chci, aby je prodejci dodržovali taky, minimálně musí komunikovat. Nevím, co je cílem prodejce, když mi poslal nefunkční nekvalitní hodinky, nekomunikuje, svůj obchod zrušil, v novém – který znám jen díky vám – nekomunikuje také a zrušil moji novou objednávku, kde jsem musela zaplatit navíc vyšší poštovné. Co si asi tak mám myslet?
    Takových chytráků je…naštěstí jsem na Ali platinovým členem, tak se dispute vyřizují poměrně dobře. Jenže u skrytých prodejů je dispute problematické. Myslím si, že prodejci, kteří pošlou nefunkční nekvalitní zboží a nekomunikují, by měli být na blacklistu.

    Ocenebra
    Participant

    Bohužel jste nepomohli, prodejce přes link, který jste mi napsali, opět nekomunikuje a po 11 dnech čekání zrušil shipment. Takže mne jen obral o další peníze. Ale děkuji za snahu…číslo objednávky dřívější a nové jste asi předali, protože nejdřív zareagoval a napsal sledovací číslo balíčku, ale to bylo vše. Já mu do zprávy napsala číslo původní objednávky, značku a typ hodinek jsem samozřejmě psát nemohla.
    Hodinky jsem navíc nakonec odnesla k hodináři, ten je otevřel a pronesl: ty můžete jen vyhodit. Co se teď dá dělat? Myslím, že by mu to nemělo projít, s jinými prodejci mám dobrou zkušenost. Ten jeho novější odkaz na hodinky Oliver Burton je pořád funkční, tak může vesele “obchodovat” dál…Ta moje nová objednávka je 93528419698103.

    Ocenebra
    Participant

    Sorry, to bylo číslo původní objednávky. Nová je 93528419698103.

    Ocenebra
    Participant

    Objednávka 92463859538103, psala jsem ji výše ;-). Prodejce mi dnes na tom linku odpověděl – že neví, o jakou objednávku se jedná, i když jsem mu napsala číslo. Já jsem mu ale do zprávy nechtěla psát značku hodinek…tak nevím.

    Ocenebra
    Participant

    Děkuji za odpověď – k výše uvedenému problému s hodinkami. Link jsem použila – s poštovným jsem zaplatila 1,78 usd, do zprávy jsem uvedla reklamace a číslo mé objednávky. Zatím jsem skeptická…ale dám vědět.

    in reply to: Zapomněl jsem napsat MALTA #8907
    Ocenebra
    Participant

    Mě se to stalo taky. Zrušila jsem objednávku a udělala novou. Prodejci jsou asi na to zvyklí, protože už mám v nákupech jen tu novější objednávku.

    Ocenebra
    Participant

    Já vím, že je toto diskuzní fórum, proto se na něm vyjadřuji se svými zkušenostmi. Domnívala jsem se, že linky, na které se dostanu ze stránek ceskyali.cz, obsahují odkazy na prověřené prodejce. Možná to tak je, ale já měla smůlu – nefunkční hodinky, prodejce, který “přestal existovat” a vůbec nekomunikuje. Svými pokusy o komunikaci jsem promeškala lhůtu na podání dispute. Neslibujte, prosím, pomoc (již podruhé v tomto vláknu), když ji poskytnout nemůžete, já ji ani nečekám, jen píšu recenzi na svůj nákup.

    Ocenebra
    Participant

    Tak jsem doplatila na svoji slušnost, protože pokusy o domluvu s prodejcem jsem promeškala možnost otevřít spor a zůstaly mi nefunkční hodinky. Tak varuji aspoň ostatní potenciální kupce.

    Ocenebra
    Participant

    Tak prodejce nereaguje, odkaz je nefunkční a nejspíš už neexistuje ani obchod. Takže to prověřený prodejce, kterého bych mohla podle Vás poškodit, asi nebude… Škoda, odkaz byl z vašich stránek a já trochu spoléhala, že tu jsou právě prověření prodejci. Zkusím otevřít spor, ale asi mi to k ničemu nebude.

    Ocenebra
    Participant

    Tak prý dorazily 10.7. 🙂

    Ocenebra
    Participant

    Děkuji za rychlou odpověď. Hodinky v nové nabídce jsou, ale od jiného prodejce.
    https://www.alibrands.tk/product/olivia-burton-12-75/#prettyPhoto – model 1 (stříbrné a světle modré)
    Prodejce: Shop4224037 Store
    Číslo objednávky: 92463859538103
    Nevím, kdy přesně dorazily, byly ve schránce v době, kdy jsem byla na dovolené. Nejspíš kolem 10.-12.7.
    Děkuji!
    Lenka

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password