Nedoručená zásilka

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 37 total)
  • Author
    Posts
  • #2688
    Iveta
    Keymaster

    Ale on píše, že už Vám lhůtu o 20 dnů prodloužil! Takže máte prodlouženo? Jestli ano, kliknutím na Closed zavřete spor.

    #2689
    Alena
    Member

    Já nevím jestli je to prodlouženo. Nemůžu to nikde najít, nikde se neopočítává čas. Prosím, ještě mi poraďte jak to zjistím.

    #2690
    Iveta
    Keymaster

    Tak to zjistíte buď na stránce, kde je seznam objednávek (My Orders, All Orders) – tam vidíte kolik času ještě zbývá, mělo by tam být kolem 20ti dnů. Nebo když si otevřete objednávku, tak v záhlaví je napsáno červeně datum do kdy to má nově dorazit – mělo by tam být 2016-09-15 (orientačně)

    #2695
    Alena
    Member

    Ano, je tam 17.9., takže jsem spor uzavřela. A když to zase nepřijde, tak třeba 16.9. můžu znovu otevřít spor? To už bude víc jak těch 60dní?

    #2696
    jirka
    Member

    Velice děkuji za odpověď a informace. Ano již jsem něco ze zkušeností pochtil..
    Otevřel jsem SPOR , mezi tím jsme spolu jen planě komunikovali ve zprávách o kuponech a penězích zpět.
    Ale nikdo v žádném případě nekliknul na ukončení sporu – tomu tlačítku jsem se záměrně vyhýbal obloukem” !! 🙂
    Bohužel spor se skončil (o nás bez nás) a status je: ,,Finished”
    Status: Dispute Finished Refund Only US $ 0.00
    Když jsem se ptal na podpoře proč mi to sami od sebe ukončili spor” – odpovědeli mi že kontaktují prodejce.
    Bohužel nedočkal sem se už vůbec žádné odpovědi ani od podpory 🙁
    Je to možné? …Děkuji a s pozdravem Jiří

    [b][color=#ff0000]NĚKAM SE ZTRATILA KOMUNIKACE i registrace? .. níže vkládám znovu [/color][/b]
    ———————————————————————–

    Předmět zprávy : Otvorit spor?
    Kategorie : Otevření sporu (Open dispute)
    Vložil : Iveta
    URL : https://www.alirecenze.cz/index.php/forum/otevreni-sporu-open-dispute/311-otvorit-spor/2333.html
    Zpráva :
    —–
    Dobrý den,
    komunikace ve sporu a zprávy dole s prodejcem jsou 2 odlišné věci. To co se řeší ve sporu, je průkazné oč se přete, do sporu vidí i Aliexpress (pokud jej dostane k rozřešení). To co si píšete dole ve zprávách, vidíte jen Vy a prodejce, takže tam Vám prodejce může naslibovat hory doly a nemá to žádnou váhu. Dost často toho zneužívají a navádějí k různým akcím, které je osvobodí od povinnosti Vám peníze vracet či měnit zboží.

    Nenapsal jste, jak se spor vyvinul – když jej otevřete, má prodejce 5 dnů na odpověď. Když neodpoví, spor jste vyhrál a dostanete to, oč jste ve sporu žádal. Když odpoví a potvrdí spor, tak totéž. Většinou ale spor prodejce zamítne. Od srpna se nadále řeší spory jinak, než tomu bylo doposud, jak je zde na stránkách popsáno. Zatím jak jsem tak pochopila, po zamítnutí prodejcem když nabídku prodejce neakceptujete tak s po 7mi dnech od otevření sporu sám eskaluje na Ali a ti ho začnou řešit. Takže pokud jste spor řešil v srpnu, prodejce spor asi zamítnul, tak spor by měl být stále “živý”, tedy pokud jste prodejci neakceptoval 0 US refund.

    Když je spor ukončený, zašle Aliexpress peníze prodejci (Ali drží peníze od doby zaplacení do potvrzení přijetí zboží nebo do vyřešení sporu) a tak není žádná možnost je vrátit. Většinou prodejci poté přestanou jakkoliv komunikovat – peníze dostali a Vy už je nezajímáte. Pokud však prodejce nabízí kupon na 50% peněz, tak jej můžete samozřejmě využít pouze a jen v jeho obchodě. Aliexpress je v podstatě jedno velké tržiště s mnoha stánky. Takže když prodejce z jednoho stánku nabízí slevu, nemůžete ji uplatnit u jiného stánku.

    ————————————————————————————————————————-
    můj první dotaz:
    dobrý den , mám prosím dotaz
    Otevřel jsem spor: to proběhlo bez problému .. bylo vyžádáno důkazné video.
    Prodejce se sice chvilku vymlouval že chyba je v obsluze. Ale po několika argumentech a
    důkazném videu přestal namítat = OK.
    Výrobek (měřič vody – Ph) byl 100% nefunkční = měl bych tedy správně dostal 100% refund.
    Při otevírání sporu jsem samozřejmě také zatrhnul / vyplnil 100% refund.
    Nenásledoval žádná reakce ani email , a po té v soukr. diskusi mi po čase byla nabídnuta
    pouze poloviční cena = souhlasil jsem alespoň s touto vstřícností.
    Po té byl k mému překvapení asi po 5-ti dnech byl SPOR ukončen – já jej ale neukončil ,a
    nevím ani časový limit nemohl tak rychle uběhnout ?
    Kontaktoval jsem prodejce jak to že spor skončil aniž by došlo k vyrovnání.
    Po té mi bylo prodejcem řečeno že jelikož spor byl ukončen – nemůže mi vrátit ani těch 50%
    peněz – ale pouze nabídnut Kupony v hodnotě 50% ceny zboží.

    Kontaktoval jsem podporu Aliexpress – proč byl spor ukončen bez mého vědomí .. omlouvali
    se a že to zařídí .. ale ani se neobtěžovali napsat že to třeba nejde – nebo jsem třeba já
    někde snad udělal chybu ? .. o čemž nevím.
    Mám tedy prosím dotaz: pokud přijmu od prodejce refundaci formou slevového kuponu – je
    možné jej uplatnit kdekoli na Aliexpress , anebo pouze v obchodě” dotyčného prodejce.

    #2697
    Iveta
    Keymaster

    Alena: Ano, když se ve sporu klikne na Closed, tak se zavře a zmizí myslím i ze sporů. Pak se znovu u objednávky objeví tlačítko Open dispute a můžete otevřít spor znovu.

    #2698
    Iveta
    Keymaster

    Pane Jirko, to jsem ráda, že jste to sem vložil zpátky – Váš dotaz i mou odpověď 🙂 Proběhla aktualizace dat a bohužel při ní oba poslední příspěvky zmizely a nepodařilo se je obnovit.

    No myslím, že pokud je tam 0,00 US , tak to Vám musel prodejce ve sporu odpovědět. Spor jste určitě musel otvírat s 100% refundem, takže prodejce spor zamítl a napsal 0,00 US. Poté jste asi spor akceptoval???? Jistotu, co se stalo uvidíte ve sporu, když sjedete níže, úplně dolů pod Vaši komunikaci. Je tam dějová linka objednání – platba – poslání zboží – spor, co kdo a kdy napsal. V levé polovině jste Vy a v pravé prodejce.

    #2699
    Iveta
    Member

    Dobrý deň,prosím o radu. Tovar som nedostala a spor mi nejde otvoriť. Stále mi to píše že systém je zaneprázdnený aby som skúsila znovu.

    #2700
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    zkuste později otevřít spor.

    #2701
    Iveta
    Member

    Nejde to otvoriť.Predávajúci aj súhlasil s vrátením penazí ale spor nejde otvoriť.Skúšala som viackrát.

    #2702
    Alena
    Member

    Moc děkuji za pomoc, bez Vás bych si nevěděla rady 🙂

    #2703
    Iveta
    Keymaster

    Iveta: Zkuste jiný prohlížeč než běžně používáte.

    #2708
    Iveta
    Member

    Nejde to ani cez iný prehliadač.

    #2765
    Alena
    Member

    Ahoj, nedávno jsem tu psala, že mi nebyla doručena zásilka, nakonec jsme se domluvili, že mám ještě prodloužit dobu. Už mi zase končí doba dodání, takže jsem znovu otevřela spor a prodejce mi navrhnul, že mi nevrátí peníze, ale že mi ještě prodlouží dobu o dalších 30 dnů. Mám na výběr návrh buď přijmout nebo odmítnout. Já už ale prodlužovat dobu nechci, už by to mělo být víc jak 60 dnů (objednávala jsem 1.6.). Co se stane když jeho návrh odmítnu?

    #2766
    Iveta
    Keymaster

    Ne, na prodloužení už nemusíte přistupovat. Prostě 60 dnů uplynulo, zboží nepřišlo, máte nárok na vrácení peněz.
    Jen v tom sporu bohužel není přímo tlačítko “odmítnout”, spor lze buď akceptovat (přijmout) nebo kliknout na Edit a znovu svůj text jen potvrdit. Úplně dole na stránce je pak vidět, jak ve stromové struktuře na Vaší levé straně přibyl rámeček, že jste na spor odpověděla. Pak už to nechte, buď prodejce spor potvrdí, nebo se sporem bude zabývat Aliexpress – viz datum u prostředního puntíku nahoře ve sporu. Na zprávy prodejce reagovat nemusíte.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password