Přidej recenzi

spor probíhající

Oštítkované: 

Zvolené téma obsahuje celkem 26 odpovědí. Do diskuze (4 hlasy) se naposledy zapojil uživatel Český Aliexpress Český Aliexpress a poslední změna proběhla před 4 měsíců, 1 týden.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 27 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7490

    wrtt
    Účastník

    dobrý den mám otevřený spor jelikož zboží je nefunkční.V připomínce je napsáno:

    Děkuji za podáním žádosti o refundaci. Prodávající bude odpovídat v rámci
    2 kalendářních dnů 13 hodin 40 minuta 52 druhá . Pokud se vy a prodávající nemůže dospět k dohodě, bude aliexpress vstoupit do hry a pomoci. V případě, že prodávající nereaguje včas, bude žádost automaticky uzavře a dostanete refundaci jak bylo požadováno.

    můžete mi prosím napsat co se bude dít po vypršení těchto dvou dnů?Děkuji za odpověď

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7492

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    pokud prodejce do 2 dnů a 13ti hodin nebude reagovat, bude Váš spor schválen ve Váš prospěch. Většinou ale prodejce stihne spor schválit nebo zamítnout.
    V případě zamítnutí Vašeho požadavku na vrácení peněz se u jeho odpovědi objeví 2 tlačítka – Accept (schvalujete návrh prodejce) a Reject (zamítáte návrh prodejce). Potvrdíte tedy zamítnutí a pak se 8.2 Váš spor podstoupí Aliexpressu a ten se jím během několika dnů bude zabývat.
    Spor poté potvrdí a schválí vrácení ve 100% částky, nebo schválí částečně a udělá novou nabídku.

    #7493

    wrtt
    Účastník

    děkuji budu tedy čekat

    #7494

    wrtt
    Účastník

    dobrý den můžete mi prosím vysvětlit význam těch 3 tlačítek?1.tlačítko je jasné a co ty dvě ostatní?děkuji za odpověď

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7496

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    druhé tlačítko znamená Přidejte návrh na vrácení zboží – máte zboží a žádáte pouze vrácení peněz. Pak si to rozmyslíte a tímto tlačítkem přidáte i možnost, že vrátíte zboží zpět prodejci.
    Třetím tlačítkem přidáte další důkazy pro spor – fotky a videa.

    Jinak koukám, že prodejci nabízíte možnost, že zboží vrátíte a teprve pak Vám pošle peníze? Vyplatí se Vám tato možnost s ohledem na poštovné? Vracení zboží se moc nevyužívá.

    #7497

    wrtt
    Účastník

    určitě nevyplatí,ale jelikož anglicky neumím dávám si vše do překladače tak jsem zvolila toto můžu to ještě změnit za jinou možnost a pokud ano tak prosím poraďte jak.děkuji

    #7498

    Iveta
    Klíčník

    Klikněte na to tlačítko Upravit, tím se obvykle upravuje text sporu, ale nad tím je možnost – jen vrátit peníze a vrátit peníze + zboží. Tak si zaškrtněte tu první možnost.

    #7499

    wrtt
    Účastník

    už jsem to udělala děkuji,vždy se bojím na něco zmáčknout,abych si nepřitížila.děkuji za pomoc

    #7500

    Iveta
    Klíčník

    nemáte zač 🙂

    #7519

    wrtt
    Účastník

    dobrý den dnes napsal číňan,že mi zboží pošle mám souhlasit nebo odmítnout?Když mi zboží nepošle mám pak někde dovolání?Renata

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7521

    wrtt
    Účastník

    ještě přikládám konzervaci mrkněte prosím na to děkuji

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7523

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ano, prodejce může poslat nové zboží, ale osobně s tím mám jen špatné zkušenosti – buď nic nepošle a Vy čekáte a čekáte, zbytečně. Nebo to přijde, ale zase není možnost případného nového sporu, kdyby zboží opět nebylo v pořádku.
    Při otevření sporu jste hned v prvním bodu zaškrtla – Přišlo Vám zboží – ANO. Jenže ať teď spor zrušíte nebo akceptujete návrh na zaslání nového zboží, tak objednávka se uzavře. Když budete čekat na zboží, nemáte již pak možnost na spor. Takže když nic nepošle, nemáte dovolání.
    Osobně bych tedy návrh prodejce odmítla. Když pak spor převezme Aliexpress, většinou nabídne nejméně 80% z částky a nemusíte vracet poškozené zboží nebo 100% s vrácením zboží zpět. Někdy ale uzná i těch 100% na vrácení – těžko se odhaduje, co Vám Aliexpress nabídne. Každopádně pořád lepší přijmout návrh od Aliexpressu než nejisté zaslání nového zboží od prodejce.

    #7524

    Iveta
    Klíčník

    Určitě spor nezavírejte (Dispute closed), objednávka se sama uzavře a na nový spor máte 15 dnů – do té doby případné nové zboží nepřijde a o peníze přijdete.

    #7525

    Iveta
    Klíčník

    Přijde mi férovější navrhnout prodejci – vraťte mi peníze a objednám znovu u vás. Což jako důkaz můžete udělat novou objednávku, ale nechat ji nezaplacenou. Pošlete číslo objednávky s tím, že když on potvrdí ve sporu vrácení peněz, takže objednávku zaplatíte.
    Pokud by náhodou byla nyní cena zboží vyšší než když jste ji objednávala, tak nebojte – prodejci totiž mohou upravovat cenu nezaplacené objednávky!

    #7526

    wrtt
    Účastník

    jak mohu udělat objednávku aby se mi nezaplatila?

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 27 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.