Znovuotevření sporu
- This topic has 17 replies, 2 voices, and was last updated 7 years, 9 months ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
04/04/2016 at 21:21 #2304AlexMember
Dobrý den, prosím naléhavě o pomoc při řešení reklamace. Objednala jsem svatební šaty pro dceru, včetně zakázkového šití závoje a spodničky- celková cena 520 USD. v pátek objednané dorazilo- šaty uplně jiné než jsem objednala, spodničku neposlali vůbec a závoj je kus ustřižené látky. Při otevření sporu jsem navrhla vrácení zboží a obchodník mi měl vrátit peníze. Uzavřeli jsme dohodu. Zboží musím vrátit do 9 dnů (tzn. do 10.4. 2016). Až poté jsem zjistila, že když to pošlu přes společnost DHL dopravné je více než 10.000 Kč. S jiným dopravcem to nedorazí zpět včas. Psala jsem prodejci, jestli není možné, aby mi vrátil peníze za závoj a spodničku a slevil za šaty, ale vůbec nereaguje. Dcera šaty nechce, závoj se nedá použít a spodničku nemáme. Prosím o radu, co mám dělat, jestli je možno kontaktovat přímo Aliexpress a požádat je o pomoc při domluvě s obchodníkem. Hledala jsem kontakt na Aliexpress, ale nenašla jsem ho. Aliexpress má peníze obchodníkovi poslat, až když zboží do neděle 10.4. 2016 nedorazí. Děkuji za pomoc
AlexAttachments:04/04/2016 at 22:51 #2306IvetaKeymasterDobrý den,
no popravdě, tohle fakt hrůza za ještě hrůznější peníze 🙁
Ale já myslím, jestli ten termín nebyl myšlen jinak – máte do týdne vrátit zboží, tzn. odeslat zboží. Jestli jim to poštou dojde za 10 nebo 20 dnů nehraje roli, protože to nemůže odesílající ovlivnit. Prodejci spíše jde o to, aby jste je neměla měsíc doma (a nedejbože ještě nepoužila na svatbu 😀 ) a pak mu je teprve vrátila, proto je chce vrátit co nejdříve. Normálně bych je odeslala zpět poštou, napsala mu do sporu číslo zásilky a hotovo. S tím on nic neudělá, nemůže po Vás vysloveně žádat poslání DHL apod.04/04/2016 at 22:59 #2307AlexMemberByla bych ráda, kdyby to šlo tak jak píšete, ale obávám se, že bych mohla přijít o peníze i o zboží, protože mi běží lhůta kdy aliexpress zašle peníze prodejci (viz. foto).
Předem za děkuji za odpověď04/04/2016 at 23:02 #2310IvetaKeymasterNo pokud máte stále otevřený spor, tak mu Ali žádné peníze nepošle. I kdyby lhůta pro doručení vypršela.
04/04/2016 at 23:14 #2313AlexMemberS dovolením Vám posílám fotky z mého účtu, kde je vidět že spor je v procesu, ale peníze budou odeslány v případě, že peníze do daného termínu nedorazí. Ještě jednou Vám moc děkuji
Attachments:04/04/2016 at 23:20 #2314IvetaKeymasterTo je tedy lhůta ve sporu, ale i tak – vrácením zboží je myšleno vložení čísla zásilky, která putuje zpět. Neznamená to, že do 6ti dnů musí být doručeno příjemci, ale do 6ti dnů musí být odesláno.
04/04/2016 at 23:22 #2315AlexMemberTakže mi peníze určitě přijdou zpět?
04/04/2016 at 23:27 #2316AlexMemberMůžu se ještě zeptat jak ten balík poslat? Můžu přes Českou poštu? Musím letecky? Děkuji
04/04/2016 at 23:27 #2317IvetaKeymasterPokud na Ali máte u jména uvedeno A4, tak by Vám peníze poslali hned po zadání čísla zásilky.
Ale pokud máte menší (A1-A3), tak budete muset počkat, až přijetí potvrdí prodejce, ale to se asi někde bude zobrazovat u sporu, takže prodejce balíček zapřít nemůže.04/04/2016 at 23:28 #2318IvetaKeymasterUrčitě přes českou poštu a při podání požadujte jakékoliv podání, které bude sledovatelné směrem k příjemci.
04/04/2016 at 23:31 #2319AlexMemberMám A2. Budu muset dokládat fakturu? Oni mi na balík napsali nižší cenu, takže jsem neplatila clo ani DPH,
04/04/2016 at 23:35 #2320IvetaKeymasterKomu dokládat fakturu? Půjdete na poštu podat balík, řeknete, že chce sledovatelný balík. Zeptají se Vás, jestli jej při ztrátě chcete pojistit a případně na jakou částku – záleží na Vás, jestli řeknete 5-10-15 tis. – a podle toho spočítají příplatek za pojištění.
04/04/2016 at 23:38 #2321AlexMemberKdyž jsem se ptala v DHL, tak mi řekli, že cena balíku přesáhne 10.000 a že musím dodat 3 kopie faktur vraceného zboží, aby jej mohli proclít. Česká pošta nevyžaduje proclení? Je to celkem objemný balík (6 kg) a rozměry 60x40x20 cm. Myslím, že když je to mimo unii, že budou chtít balík proclít.
04/04/2016 at 23:40 #2322IvetaKeymasterBohužel to neporadím, zkuste zapátrat na stránkách české pošty a případně pak dořešit přímo na pobočce.
04/04/2016 at 23:41 #2323AlexMemberMoc Vám děkuji, jste velice laskavá a moc jste mi pomohla.
Přeji dobrou noc 🙂 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.