Dobrý den,
Píši Vám, abych poradila ostatním, kteří mají stejný problém jako já. Protože prodejce nejevil ochotu se nějak domluvil, šla jsem do své banky a požádala o chargeback. Úřednice si vyžádala všechnu korespondenci mezi mnou a Aliexpressem . Slíbila, že spor banka bude řešit s čínskou bankou ( to podle mezinárodních může trvat dlouho). Jakmile prodejce zjistil, že jsem podala žádost o prošetření bance, poslal mi zprávu, že se obrátí na právníka, protože nejednám slušně! Na to jsem nereagovala. V pondělí mi z banky poslali zprávu, že se jim podařilo spor obhájit a do dvou dnů dostanu peníze na účet. Dnes mám na účtu celou částku.
Takže pokud Vám prodejce poslal jiné zboží , část neposlal vůbec a nekomunikuje, obraťte se na svou banku.
Ještě jednou díky Ivetě