Přidej recenzi

Znovuotevření sporu

Zvolené téma obsahuje celkem 17 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 3 příspěvky - 16 ze 18 (z 18 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2324

    Iveta
    Klíčník

    Moc ne, držím palce, ať to máte co nejdříve vyřešené a vrácené peníze 🙂
    Když budete chtít, budu ráda, když se tu pak podělíte o zkušenosti s vracením zboží 🙂
    Díky!

    #2536

    Alex
    Uživatel

    Dobrý den,
    Píši Vám, abych poradila ostatním, kteří mají stejný problém jako já. Protože prodejce nejevil ochotu se nějak domluvil, šla jsem do své banky a požádala o chargeback. Úřednice si vyžádala všechnu korespondenci mezi mnou a Aliexpressem . Slíbila, že spor banka bude řešit s čínskou bankou ( to podle mezinárodních může trvat dlouho). Jakmile prodejce zjistil, že jsem podala žádost o prošetření bance, poslal mi zprávu, že se obrátí na právníka, protože nejednám slušně! Na to jsem nereagovala. V pondělí mi z banky poslali zprávu, že se jim podařilo spor obhájit a do dvou dnů dostanu peníze na účet. Dnes mám na účtu celou částku.
    Takže pokud Vám prodejce poslal jiné zboží , část neposlal vůbec a nekomunikuje, obraťte se na svou banku.
    Ještě jednou díky Ivetě

    #2538

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    moc děkuji za zprávu 🙂 Mne by ani nenapadlo to řešit přes banku, brala bych to předem za nedořešitelné. Jsem ráda, že Vám to tak dopadlo. A co tedy prodejce? Zboží mu podle sledování přišlo a on jako nic? Spor tak zůstal otevřený?

Prohlížíte 3 příspěvky - 16 ze 18 (z 18 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.