Znovuotevření sporu

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #2324
    Iveta
    Keymaster

    Moc ne, držím palce, ať to máte co nejdříve vyřešené a vrácené peníze 🙂
    Když budete chtít, budu ráda, když se tu pak podělíte o zkušenosti s vracením zboží 🙂
    Díky!

    #2536
    Alex
    Member

    Dobrý den,
    Píši Vám, abych poradila ostatním, kteří mají stejný problém jako já. Protože prodejce nejevil ochotu se nějak domluvil, šla jsem do své banky a požádala o chargeback. Úřednice si vyžádala všechnu korespondenci mezi mnou a Aliexpressem . Slíbila, že spor banka bude řešit s čínskou bankou ( to podle mezinárodních může trvat dlouho). Jakmile prodejce zjistil, že jsem podala žádost o prošetření bance, poslal mi zprávu, že se obrátí na právníka, protože nejednám slušně! Na to jsem nereagovala. V pondělí mi z banky poslali zprávu, že se jim podařilo spor obhájit a do dvou dnů dostanu peníze na účet. Dnes mám na účtu celou částku.
    Takže pokud Vám prodejce poslal jiné zboží , část neposlal vůbec a nekomunikuje, obraťte se na svou banku.
    Ještě jednou díky Ivetě

    #2538
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    moc děkuji za zprávu 🙂 Mne by ani nenapadlo to řešit přes banku, brala bych to předem za nedořešitelné. Jsem ráda, že Vám to tak dopadlo. A co tedy prodejce? Zboží mu podle sledování přišlo a on jako nic? Spor tak zůstal otevřený?

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password