Přidej recenzi

Zpráva od prodejce

Oštítkované: 

Zvolené téma obsahuje celkem 25 odpovědí. Do diskuze (5 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 1 rok, 5 měsíců.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 26 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1497

    Marek
    Uživatel

    Zdravím,
    Otevřel jsem spor, prodejce hned druhý den reagoval, a to sice takto:
    [quote]Hi friend,
    Now your package have reached your local office, you can go to your local offfice to pick it up, don’t worry about it.
    We are so sorry you haven’t recieve your package untill now, now we givre you refund, after you recieve your package you can pay it.
    We are so sorry this have brought you inconvenience.[/quote]
    Chtěl tím říct, že už je balík opravdu na poště? Může to on vůbec nějak zjistit, od české pošty, jestli balík doručili? (Balík měl sledovací číslo ve formátu, který česká pošta nesleduje)

    Vím že jim tam můžu zavolat, ale volal jsem tam právě nedávno, před tím než jsem otevíral spor, abych se přesvědčil, jestli ho mám opravdu otevřít.

    #1498

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    je to tak trochu „univerzální“ odpověď od všech prodejců – balík je na Vaší poště, zeptejte se a vyzvedněte jej. Vůbec nemají tušení, kde balík je, stejně jako Vy, protože balík má většinou sledování jen na území Číny. Takže Vás zbytečně pošlou na poštu, kde Vám řeknou, že tyto zásilky nesledují a tudíž nevědí kde je. Tedy pokud se nejedná o doporučený balíček (číslo zásilky začíná R a končí většinou CN).
    Pokud je Vaše zásilka na cestě déle než 60 dnů, trvejte na vrácení peněz. Při méně dnech je lepší čas prodloužit a počkat do těch 60ti dnů, jestli balíček nepřijde.

    #1500

    Marek
    Uživatel

    Prodejce hned vrátil peníze.

    Jen mě tak napadá, když bylo psaný, že má balík přijít maximálně do 45 dnů, tak při nejhorším můžu otevřít spor hned po těch 45ti dnech, a nebo zase 60??
    Ale myslím si že spíš 45, když to tam měli psaný, a i ten čas, než se to má doručit, byl 45.

    #1501

    Iveta
    Klíčník

    Oni prodejci sice píší 39 dnů – 45 dnů – 50 dnů na doručení, ale když to do té doby nepřijde a otevřete spor, tak Vám obvykle odpoví, že balíček je na cestě a máte dále čekat. Prodlouží lhůtu a napíše, že máte spor zavřít. Dáte tedy spor eskalovat a Ali Vám odpoví, že Aliexpress vrací peníze až po 60ti dnech (to je garance Ali), takže máte ještě čekat. Tak a jste tam, kde na začátku. Spor máte ukončený od Aliexpressu a stejně čekáte dál na zásilku.
    Teď před Vánoci bude ta doba i delší, v loňském předvánočním období mi Aliexpress zamítlo i žádost na vrácení peněz u zboží, které bylo na cestě déle než 70 dnů 🙁

    #2807

    Martin
    Uživatel

    Ahojte, chcem sa opýtať ako postupovať. Prišiel mi produkt v inej farbe ako som si objednal. Otvoril som spor a predajca mi potvrdil že pri najbližšom rozosielani balíkov mi zašle ako kompenzáciu správny tovar. a žiada ma aby som spor uzavrel. Mám mu v tom veriť a uzavrieť to? alebo ako ďalej postupovať? Za odpovede ďakujem.

    #2808

    Iveta
    Klíčník

    Já osobně bych tomu moc nevěřila. Jen mizivé procento prodejců skutečně zboží pošle znovu jako náhradu – a to ještě jen za předpokladu, že Vám předem prodlouží čas pro doručení náhradní zásilky.
    Nejjednodušší je nechat si vrátit část peněz za změněnou barvu a zboží si objednat znovu.

    #2809

    Martin
    Uživatel

    A je nejaký spôsob ako si to poistiť?

    #2810

    Iveta
    Klíčník

    Jak jako si to pojistit? Když mu uvěříte, tak si nechte prodloužit dobu pro obdržení zboží nejméně o 30 dnů, pak spor zavřete (Cancel dispute) a můžete čekat. Až se bude zase doba krátit, tak o dalších 30 dnů a pokud ani po 60ti dnech od zavření sporu zboží nepřijde, tak otevřete spor znovu.

    #2811

    Martin
    Uživatel

    Myslel som to tak, že by oni spor uzavreli, pretože ja som najprv žiadal o vrátenie peňazí, ale nakoniec sme sa zhodli na tom že mi pošlú nový kus. Tak že by vytvorili ponuku riešenia, ktorú by som mohol akceptovať. Ale niesom si istý že či to takto funguje…

    #2812

    Iveta
    Klíčník

    Oni nemohou spor uzavřít – jedině ho mohou „uzavřít“ tak, že potvrdí Váš požadavek.
    Pozor! Pokud jakoukoliv jejich nabídku budete akceptovat, objednávka se uzavře a už nezmůžete! Nemůžete už otevřít žádný jiný spor! Takže kdyby oni do sporu napsali: Pošleme nové zboží a Vy kliknete na Accept, tak si akorát zamnou ruce, protože objednávka byla dokončena, Aliepxress jim pošle peníze a Vy máte smůlu. Spor už nový neotevřete a na zprávy Vám už nebudou odpovídat. Prostě transakce byla dokončena. Proto níže píšu, že spor zavřít přes Cancel dispute, nikoliv jim něco potvrzovat. Jedině, že by jste se domluvili na vrácení části peněz zpět. To by pak tu část peněz poslalo Ali Vám a zbytek prodejci, to ano, to by jste použil tlačítko Accept.

    #2814

    Martin
    Uživatel

    OK. Takže požiadal som o predĺženie ochrannej doby o 30 dní. Vraj musím počkať na schválenie. Ako mám prosím teraz ďalej postupovať? Nechať zatiaľ spor otvorený alebo ho uzavrieť?

    #2815

    Iveta
    Klíčník

    Musíte počkat, až skutečně se čas prodlouží (myslím, že přijde i info e-mailem o prodloužení lhůty) a pak můžete spor zavřít přes Cancel. Spor bude zavřený a v objednávce se znovu objeví tlačítko Open dispute.
    Pak bych prodejce požádala o nové sledovací číslo, když ho do týdne nenapíše, tak znovu zaurgovat. Prostě chcete důkaz, že skutečně znovu poslal.

    #2816

    Martin
    Uživatel

    Ďakujem pekne. A ešte posledná otázka…kde približne sa má to tlačítko „cancel“/“cancel dispute“ nachádzať, lebo nech tam hľadám akokoľvek, neviem ho objaviť..

    #2818

    Iveta
    Klíčník

    Otevřete si stránku se sporem – nahoře je čára s puntíky.
    Pod tím je popis průběhu sporu
    Pak je stránka rozdělena na levou část (Kupující) a pravou část (Prodejce)
    Ve své části pro kupujícího máte důvod sporu a pod tím níže se nachází tlačítka Cancel dispute.
    Pod tím jsou obrázky sporu.

    Takže tlačítko se nachází mezi důvodem sporu a fotkami ve sporu

    #2913

    Gizela
    Účastník

    Dobrý den,
    poradíte ?
    Objednala jsem si baterii do notebooku a přišla mi jiná. Nechtěla jsme hned otevírat spor, tak jsem napsala přímo prodejci, že mi poslal jinou baterii. Dnes jsme dostala tuto odpověď.
    Dear,
    You can go to the local post to send it back. you pay returned postage.
    our address:
    Contact Name:Chen Yin;
    Country:China;
    State:HuNan;
    City:ChangSha;
    Address:Unit 2,Building NO.8,HuaLongJiaYuan, Wanglei avenue , Yuelu district ,Changsha City ,Hunan Province, China
    Postal Code: 410217;
    Mobilephone: 18975124937 ( Don’t ignore the phone, it is very important)
    Don’t forget to give me the tracking number!
    We have the battery fit your laptop in China, If you need, we willing resend you from China, you just need pay the resend postage.
    Best regards

    Neumím anglicky, tak to řeším přes překladač.. i když to je dost nepřesné.
    Chápu to dobře, že mi odpovídá, že mám zboží poslat na své náklady zpět a oni mi na mé náklady pošlou tu správnou?

    Děkuji za odpověď.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 26 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.