Tamilu

Forum Replies Created

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Zásilka ztracena na České poste #8908
    Tamilu
    Participant

    Dobrý den,

    Aktualizují můj případ a zároveň žádám o radu. Psala jsem na [email protected] odpověď byla:
    ” S největší pravděpodobností došlo k selhání lidského faktoru, tzn., nebyl dodržen předepsaný technologický postup při zpracování zásilek. Pátrání po zásilce je proto nutné vyvolat reklamací. Do okamžiku dodání je majitelem zásilky odesilatel a jen on má tedy právo nesplnění poštovní smlouvy (dodání) reklamovat a případně uplatňovat nárok na náhradu škody. Reklamaci by měl zahájit s originálem podací stvrzenky u svého poštovního operátora (který nám reklamační list oficiálně předá, my provedeme šetření na našem území, výsledek zaznamenáme do reklamačního listu a vrátíme jej zpět). Na základě oficiálního výsledku reklamace má pak odesilatel nárok i na případnou náhradu škody.
    Velmi lituji, ale potvrzení o ztrátě nevydáváme (ani v českém ani anglickém jazyce). Zásilku nelze prohlásit za ztracenou do té doby, než bude ukončeno reklamační řízení. ”

    Totéž jsem psala prodejci i s žádosti o prodloužení ochranné lhůty. Tu prodlouzil cca o 15 dni oproti původní s tim ze me žádá abych vyckala ještě 18 dni a pokud se balík nedoruci, tak vrátí peníze nebo nové zboží ( píše “we will refund you”).

    Mne se zda,ze na postu kvůli reklamaci nepujde. Co mi prosím poradite? Mám vyčkat tech 18 dni nebo rovnou otevřít spor?

    Děkuji za radu.
    Tamilu.

    in reply to: Zásilka ztracena na České poste #8879
    Tamilu
    Participant

    Dobrý den,

    Děkuji za radu,jdu se pustit do psaní. Napíši jak to dopadlo.

    Hezky den.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password