Jaroslav

Forum Replies Created

Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7374
    Jaroslav
    Participant

    Zdravím,
    tak pokračuji v dotazech 🙂

    Dnes se mi objevilo ve sporu tohle viz obrázek. Jenže nevím co s tím. Je tam návrh, že bud vrátím zboží a dostanu 7.12 USD a nebo pouze refund a dostanu 5.68 USD, což samozřejmě chci. Vracet nebudu kvůli drahému poštovnému.

    Ted se musím nějak vyjádřit ? nějak tomu nerozumím..Když zmáčknu Accept, což bych asi měl, tak jaká varianta bude zvolena ? Tohle jsem nikde v návodech nenašel 🙂 dík

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7350
    Jaroslav
    Participant

    Samozřejmě, že napíšu výsledek. No hezky se mě chtěl zbavit, prej zavřete spor a když ne, tak ho zase otevřete 🙂 Jak říkáte, už jim nebudu věřit ani slovo 🙂

    Jinak moc díky za rady a omlouvám se,že takhle otravuji, ale už se trochu díky Vám orientuji.

    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7348
    Jaroslav
    Participant

    No, tak to ještě, že jsem mu neskočil na háček.

    Já jsem mu potvrdil převzetí zboží a až pak jsem zjistil, že nefunguje, tak jsem měl těch 15 dní na otevření. Když jsem ho otevřel, tak naléhal, at to zavřu, že mi pošle nové zboží a já mu odpověděl, že jakou budu mít záruku, když to zavřu a on mi pak již nic nepošle. No a on odpověděl, že nemusím mít strach, že když nepošle, tak mohu spor otevřít znovu. No možná dobře věděl, že když zavřu, že se mě tím zbaví a já už nebudu moci znovu otevřít. No neskočil jsem na to 🙂

    Jsem z principu zvědavý, jak to ali vyřeší..

    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7346
    Jaroslav
    Participant

    Takže vyřešeno. Našel jsem sám online chat na stránce aliexpress, zřejmě jsou tam nonstop, protože dle časového pásma je tam hluboká noc a přesto se mnou někdo komunikoval. No to bych mohl posílat stále dokola a neposlal bych :-), protože mi operátorka potvrdila, že měli tech. problémy několik hodin, ale už se mi to podařilo 🙂

    Takže tohle je OK, ale přesto bych do budoucna ještě rád věděl, zdali mohu uzavřít spor a poté ho zase otevřít, díky..

    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7343
    Jaroslav
    Participant

    Tak bohužel nepomohlo nic z toho, ani čtyři prohlížeče. Nakonec jsem to zkusil ještě z druhého PC a úplně stejný problém 🙁 Začínám mít pocit, že je nějaká chyba na straně aliexpressu. Před 2 dny jsem to tam nahrál napoprvé.

    No pokud to tam nedostanu než půjdu spát, jaké mám možnosti ? Bez nahraného důkazu s videem nemám šanci, pokud se do toho zítra vloží aliexpress.

    Tak jsem nad tím ještě dumal a napadlo mě následující, tak prosím o reakci, zdali je to vůbec možné.
    Pokud bych ten spor ted zavřel a jako bych zkusil prodejci něco navrhnout. Budu mít ještě možnost znovu ten spor otevřít později znovu ? a získat tak znovu nový čas na spor, kvůli tomu videu ?

    a druhá věc : má prosím aliexpress nějakou online podporu, kde bych se mohl dotázat ohledně té nemožnosti vložit video ?

    • This reply was modified 6 years, 12 months ago by Jaroslav.
    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7339
    Jaroslav
    Participant

    Achjo, já se omlouvám, že zase otravuju, ale už si nevím rady. Dle časové osy, která je u toho sporu by se zítra měl zřejmě do sporu zapojit aliexpress.

    Když jsem otevíral spor, tak jsem tam vložil jako důkaz video o nefunkčnosti zboží. To video nebylo ale dost kvalitní, tak jsem ho smazal a natočil jsem nové video, včetně mluveného slova, z kterého je na 100% vidět nefunkčnost zboží, aby byl kvalitní důkaz. Jenže to video nejde znovu přiložit, jak vidíte z obrázku. V podmínkách je napsáno, že se může přidast pouze jedno video, tak jsem to původní smazal, abych mohl nové přiložit. Video se nahraje na 100%, ale nabídka submit je stále šedivá a není aktivní. Video vše splňuje, má pouze 13 MB a je ve formátu MP4. Už jsem to zkoušel během tří hodin asi 10x a nic. Takže pokud tam to video nedostanu, tak budu mít s důkazem asi smůlu 🙁

    nějaká rada prosím ? proč to nejde ?

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7336
    Jaroslav
    Participant

    Děkuji za odpověd, no vypadá to, že číňan už to asi vzdal a už nereaguje a asi čeká na vyřešení Aliexpressu. Do včerajška reagoval každý den, ale dnes už ne. Sám jsem zvědavý, jak to dopadne. Kvůli 6 USD se hroutit nebudu, jen mě to z principu zajímá, jestli to vyřeší plným refundem nebo ne, když zboží nefunguje. Vracet to nehodlám, neboť poštovné by stálo 3x více než kolik stálo zboží 🙂

    Ještě by mě ale zajímala tahle věc. Z obrázku mého sporu je vidět, že v Reminder se mimo jiné píše, že mohu reagovat na spor nový návrhem přes add a new proposal. Jenže, kde to je ? Do toho políčka new proposal provided nejde nic napsat, tak kde bych měl reagovat ?

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7334
    Jaroslav
    Participant

    Zdravím,

    tak dneska uběhla lhůta prodejci na vyjádření se ve sporu. Ačkoliv zboží je nefunkční a jeho původní cena byla 6 USD, tak ve sporu odpověděl, že spor odmítá a že věří ve společnou dohodu. Výměnu zboží jsem odmítl, protože už v to zboží nemám důvěru.

    A v jiném vzkazu mi napsal, abych zrušil spor, že mi nabízí refund 1,5 USD. Nevím, jestli mě zkouší či co, přecen jen je to můj první spor a nevím, jak to zatím chodí. No odpověděl jsem mu, že mně jeho nabídka urazila a že když je zboží nefunkční, že žádám zpět celou cenu.

    Vzhledem k časovému posunu bych zítra ráno měl najít jeho reakci. Pokud nebude akceptovat plnou cenu, mám rovnou eskalovat spor přes tlačítko Reject nebo, když už nebudu reagovat, tak se do toho vloží aliexpress sám ? děkuji..

    in reply to: Kdy otevřít spor ? #2909
    Jaroslav
    Participant

    Skvělé praktické informace, moc moc děkuji Ivetko 🙂

    in reply to: Kdy otevřít spor ? #2907
    Jaroslav
    Participant

    Přece jen bych měl ještě jeden praktický dotaz. Zatím jsem objednával vždy jen jedno zboží, ale co když chci např. koupit od jednoho prodejce třeba 4 různé věci a chci, aby to poslal za mírný příplatek kvůli sledování přes China Post Air Mall. Vzhledem k tomu, že jsou to drobné věci, tak předpokládám, že to pošle v jedné zásilce.

    Když se podívám ale do koše před zaplacením, tak je tam u dopravy ta společnost na free shiping China Post Ordinary Small Packet Plus. To stačí zvolit ten přípaltek jen u jednoho druhu zboží a automaticky to bude platit i na ty ostatní ? nebo musím ten příplatek vyplnit u každé věci, ale pak bych to musel platit 4x..nebo se musím předem s prodejcem domluvit ? dík

    in reply to: Kdy otevřít spor ? #2905
    Jaroslav
    Participant

    Děkuji Ivetko za odpověď,
    tak tohle je pro mě zase úplně nová informace, že tím track linkem se nedá řídit a že to nemusí být pravda. Takže to přestávám řešit a budu čekat a uvidíme 🙂 hezký den

    in reply to: Kdy otevřít spor ? #2902
    Jaroslav
    Participant

    Moc děkuji za vyčerpávající odpověd, hned jsem zase o něco chytřejší 🙂 Tyhle stránky jsou fakt super, obzvláště pro nás, kteří v tomhle zatím neumějí tak chodit.

    Ještě když se vrátím k té mé zásilce. Ona se ta zásilka dá sledovat na více službách ? Já jsem Vám posílal ten 17track, ale našel jsem to i na na stránce té společnosti,přes kterou to šlo, tedy nějaký YunExprees zde : http://www.yuntrack.com/Track/Detail/YT1630108979212495 ,a ty údaje jsou naprosto stejné. Překvapilo mě, že tak obyčejná zásilka odlétala dle tracku z Číny hned druhý den po objednání a že byla v Mostě po 10 dnech 4.11. , kde track končí. Jelikož zázemí pošt v Mostě znám, moc nechápu, kde by se to válelo již přes 14 dnů. No uvidíme 🙂
    Pokud by zásilka tedy nedorazila a já bych ten spor otevřel, není ten čínský track pro Ali pak důkaz, že mně bylo zboží doručeno ? Když je tam poslední záznam, kdy track končí, že zásilka dorazila do Mostu, kde byl cíl té zásilky ? ačkoliv ji možná vůbec nedostanu ? ačkoliv ten track končí se statusem, že je zásilka stále v přepravě (Transit) a nikoliv doručena (Delivered) ?

    Každopádně mám tedy ještě moře času, když nemohu spor otevřít dříve ( ještě zbývá asi 35 dnů ), respektivě mohl bych dříve, ale zřejmě bez úspěchu.
    Ještě jednou děkuji a přeji hezký den 🙂

Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password