Jaroslava Seidlová

Forum Replies Created

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Problém Česká pošta #7603
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Dobrý den Jaromíre. Děkuji za reakci. Ohledně toho svetru jsem se nakonec dohodla s prodejcem a už mi vrátil peníze. Co se týče objednávky, ke které jste se vyjádřil s tím, že už je v Poděbradech, tak už jsem ji asi dostala. Já toho objednávám hodně a skoro každý den mi něco přijde. Momentálně nemohu zkontrolovat o kterou objednávku šlo, protože mi přestala fungovat možnost sledování zásilek. Právě chci založit novou otázku, aby se to tady nepletlo. V každém případě Vám velmi děkuji. Jarka.

    in reply to: Jak otevřít spor po 14 dnech #7592
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Tak doplním pro lidi, kterým by se něco podobného také stalo. I když propásnete dobu pěti dnů a když kliknete na tlačítko “open disput” a objeví se hláška, že uplynulo 5 dní a musíte už diskutovat pouze s prodejcem a nemůžete otevřít spor, tak není vše ztraceno.
    Stačí kliknout na tlačítko “potvrdit přijetí” a vedle vyskočí opět normální možnost, že můžete otevřít spor.Na to kliknete a dostanete se zpátky do normálního postupu jak otevírat spor a tam klasicky pokračujete a odešlete.
    “confirmer la reception de la commande”= “potvrďte přijetí objednávky”
    “ouvrir un litige”= “otevřít spor”
    takže i když to někdy vypadá že je vše ztraceno, někdy vůbec není, jen vědět jak na to.
    Já jsem uspěla.

    in reply to: Problém Česká pošta #7591
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Nakonec mne napadlo, že prodejce špatně rozuměl že ho prosím aby zkontroloval mou zásilku a místo aby ji zkontroloval, tak ji zrušil. Oni také neumí dobře anglicky podle toho jak píší. Já trochu umím, tak mohu automatický překladač kontrolovat a opravit nesmysly. Já jsem nakonec raději otevřela spor a udala jsem správné důvody. Přeposlala jsem jim, že prodavač objednávku zrušil sám a žádám peníze zpět.Ptala jsem se i jinde, ale nikdo mi v tomhle neporadil, asi se s tím ještě nikdo nesetkal.
    V každém případě děkuji za zájem. Jarka.

    in reply to: Problém Česká pošta #7590
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    A co se týče zásilky, která je údajně už v Čechách od 26.2. tak pod číslem které mám k dispozici není stále u České pošty evidován. Což už je deset dní.
    YunExpress YT1704908979200217

    in reply to: Jak otevřít spor po 14 dnech #7589
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Ještě přikládám zprávu kterou mi poslal on v plném znění.
    Vážení přátelé, jsem velmi líto, protože upgrade systému Alibaba, vaše objednávka je skrytý. Takže když jsme vytisknout faktury, nemůže vám doručení. Za tímto účelem se mi to moc líto. Doufám, že mi může pochopit, samozřejmě bych se chtěl vrátit své peníze na vás. Nyní můžete otevřít spor, budu souhlasit, aby vám vrácení peněz, jo?

    Nakonec se mi úplně stejný případ stal i u jiného prodejce semen, který poslal stejnou cestou přes Alibaba. Jenomže ten mi napsal, že mu byl balíček vrácen, protože tato služba nedovoluje posílání semen. Ale že ho poslal jiným způsobem, kde mohu už zásilku sledovat. A to je pravda, mohu a vidím že byl odeslán letecky z Honkongu 3.3. Kdežto ten první co mám ten problém, tenn mi napsal že nemůže a píše o nějakých fakturách.

    in reply to: Jak otevřít spor po 14 dnech #7588
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Dobrý den, jak vidím, tak mám problém s vysvětlováním. Zkusím to znova.
    První krok: objednání a úspěšné zaplacení.
    Druhý krok: 10 dní nebylo zboží odesláno, prodejce pouze vyřizoval objednávku ale neodeslal
    Třetí krok: Požádala jsem ho aby mi své zpoždění vysvětlil.
    Čtvrtý krok: Odepsal, že se omlouvá, ale že je pro něho 5.15 dolarů málo, abych objednala za další 3 dolary, jinak prý nic nevydělá a nemůže udržet své ceny nízké. Jenomže já další semena nepotřebuji a tak jsem mu odepsala, že nemám zájem o další semena a že v tom případě svou objednávku zruším, když mi nemůže odeslat zaplacené zboží za pět dolarů. To jsem také udělala. Napřed mne žádal abych změnila důvod zrušení objednávky na to, že už zboží nechci. To jsem ovšem neudělala a on zboží najednou odeslal. Bez vysvětlení bez odpovědi. Považovala jsem to na dobré cestě. Ale při sledování zásilky jsem asi po několika dnes zjistila, že zboží je ve skutečnosti posláno někam úplně jinam, destinace nebyla Č.r. Napsala jsem mu to a on reagoval tím, že mi řekl ať teda svou objednávku zruším, že mi vrátí peníze, že za to může Alibaba a jeho systém a že on už zboží nemůže odeslat.
    Jenomže to už nešlo kliknout na tlačítko Ouvrir une médiation, protože uběhlo 5 dní, kdy jsem mohla ještě něco dělat. Propásla jsem jednoduše lhůtu na reagování. Už se tam objevilo, že mám komunikovat pouze s prodejcem. Což jsem považovala po této zkušenosti za zbytečné. Podle mne dobře věděl co dělá. Ale po usilovném pátrání včera, se mi nakonec podařilo spor otevřít. Tak byl přijat a teď čekám co se bude dít dál. Doufám, že to nakonec dobře dopadne.
    Tak snad je to teď srozumitelné. Děkuji. Jarka

    in reply to: Problém Česká pošta #7587
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Je to přehozeno, první dopis je dole, poté byla objednávka zrušena jak jsem přeposlala text z mé objednávky a já mu teda dnes poslala druhý dopis, který je nahoře. Snad už je to srozumitelné. Tak teď nevím jak tomu mám rozumět a co dělat. Děkuji.

    in reply to: Problém Česká pošta #7586
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Asi jsem to špatně vysvětlila. Objednávka byla zrušena někým, nevím kým. Mnou ne.
    2017.03.04 11:35 (GMT-7): 【8】Order has been Cancelled
    2017.03.03 19:35 (GMT-7): Order has been Cancelled
    2017.02.19 19:36 (GMT-7): Shipment confirmation
    2017-03-03 00:01:58
    Tohle jsem mu napsala, když jsem viděla, že je balíček pořád na jednom místě. Na to neodpověděl, ale druhý den byla objednávka zrušena. Jak vidíte. Napsala jsem mu před chvílí jiný dopis, přeposílám:
    2017-03-05 01:10:59
    Order has been Cancelled 4.03.2017 What does it mean? Why did you cancel the order? You did not warn me and I paid the goods.
    Today I had to found this information myself in tracking order.
    You’ve even written off to my first question. This is strange from the trader. Please respond quickly, otherwise I will have to cancel the order for failure to comply with the conditions of purchase and ask for a refund on my account.
    Jaroslava
    Tohle byl první dopis.
    Hello Friend, from 20.02 in 2017 facing my package still in one place and not move. Please check my goods. Thank you Jarka

    in reply to: Problém Česká pošta #7584
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Děkuji Iveto. Kouknu na to. Ale stala se mi dneska jiná věc. Objednala jsem svetr a průběh se zdál normální. Ale při sledování zásilky jsem přišla na to, že je balíček stále v Číně na místě a není žádný pohyb. Poprosila jsem prodejce, aby se na to podíval. Neodpověděl. Dnes jsem se podívala znova a zjistila, že byla objednávka 4.3.2017 zrušena. Prodejce mnbe na tohle vůbec neupozornil a já nevím kdo to zrušil a proč. Napřed tam bylo že je balíček v tranzitu a teď je tam napsáno že je zrušen. Prodejci jsem samozřejmě napsala, ale asi neodpoví. Chci tedy objednávku zrušit a žádat o vrácení peněz. Ale nevím přesně který z důvodů které jsou uváděny v dotazníku mám zaškrtnout. Do samotné zprávy to pak vysvětlím, ale musím zaškrtnout napřed to políčko, kde jsou už předtištěné důvody. Už jste se s něčím podobným setkala? Mohla byste mi poradit co mám udělat? Moc Vám děkuji.

    in reply to: Co se stalo s mou zasilkou?? #7580
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Iveto, ano, už jsem to našla. Ještě se tady nevyznám, tak jsem to odklikla dvakrát. Myslela jsem, že se to nevložilo. Děkuji.

    in reply to: Problém Česká pošta #7579
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Nevím jestli jsou doporučené. Jak se to dá zjistit? A kdyby byly doporučené, tak jaký je v tom rozdíl? Děkuji.

    in reply to: Jak otevřít spor po 14 dnech #7578
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Dobrý den. Mně se stalo to, že mi prodejce zboží dlouho neodesílal, napsala jsem mu a on chtěl abych přikoupila ještě za 3 dolary navíc, že jinak nic nevydělá. To jsem odmítla a napsala mu, že v tom případě ruším objednávku a žádám vrácení peněz.Jenomže já před tím už klikla na zrušení a důvod jsem udala že je příliš dlouhá doba expedice.Měla jsem čekat na vyjádření prodejce a ten reagoval tím, že okamžitě zboží odeslal. Jenomže na mé objednávce se samozřejmě objevilo, že je objednávka ukončena. Nevěděla jsem, že mám reagovat do pěti dnů a žádat peníze zpět. Věřila jsem, že zboží bylo opravdu odesláno,vypadalo to úplně věrohodně. Ale po dalších asi osmi dnech jsem chtěla sledovat zásilku a zjistila, že je to podvod. Bylo tam napsáno, že je destinace USA, ne Č.r. A bylo jasné, že to je celé smyšlené. Jenomže pro mne už bylo pozdě.Vypršelo pět dávno a já už nemůžu otevřít spor a žádat peníze zpět. prodejci jsem to napsala a on stále opakuje abych otevřela spor, že mi vrátí peníze. Určitě ví, že už nemůžu. Zatím jsem samozřejmě nehodnotila, to jediné mi jde otevřít. Mohu to napsat pouze do hodnocení a nedat hvězdy. Ale to asi tak vše. Myslíte, že mohu dělat ještě něco jiného? Děkuji za odpověď.

    in reply to: Co se stalo s mou zasilkou?? #7575
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Dobrý den Iveto. Jsem tu nová a tak ještě nevím jak to tady funguje. Já mám problém ten, že už 8 dní vím, že tři moje zásilky byly přijaty v Čechách. Na sledování zásilek mám napsáno že zboží dorazilo do země příjemce. Normálně mi pak zboží přijde do dvou maximálně do třech dnů. Tentokrát se to někde zaseklo a nic. Hledala jsem i stránkách pošty a zadala potřebná čísla zásilky. Dvě jsou evidované, ale ta třetí prý v evidenci není. V Číně už kupuji skoro rok a dosud se mi to nestalo. Nevíte náhodou jestli se je tohle běžné a mám v klidu čekat, nebo se mám snažit nějak zboží urgovat a kde? Nejde o velké položky vše je kolem pěti až deseti dolarů, takže to pod clo nespadá. Děkuji za pomoc.

    in reply to: Prodejce nekomunikuje #7573
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Dobrý den. Ale v objednávce kterou jste sem zaslala je napsáno, že prodejce ještě zboží neodeslal, protože zrovna tyhle mikiny nemá skladem.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password