Přidej recenzi

Odpovědět: otevření sporu – vrácení platby

#8118

Iveta
Klíčník

Prodejce si v poštovním systému vygeneruje číslo zásilky a to zapíše do Aliexpressu. Tím je zásilka považována za odeslanou (předpokládá se, že zásilka bude i odeslána). Jenže to číslo zásilky platí 10 dnů a prodejce musí během této doby zboží fyzicky poslat poštou. 11/11 bylo obrovské množství zásilek, takže nelze odhadnout, jestli zásilka nebyla prodejcem poslána nebo se prostě ztratila. Každopádně čínská pošta během těch 10ti dnů zásilku neobdržela, aby ji mohla poslat a tak bylo číslo zásilky zrušeno. V tomto případě můžete otevřít spor hned, jak se zrušení zásilky objeví. Aliexpress totiž nedovolí otevřít spor dříve než před uplynutím 60ti dnů, ale pouze u „živých“ zásilek, kdy sám pozná, že zásilka je ve sledování na cestě. Když je zásilka zrušena, spor otevřít jde – osobně vyzkoušeno 😉