Přidej recenzi

Odpovědět: On-time delivery – vrácení peněz, co pak se zbožím

#8208

Petra Svobodova
Účastník

Dobrý den, Ivet, děkuji za vysvětlení té pošty, až teď jsem si všimla, že již skutečně nepřepisují podací čísla na česká. Prodejce se ozval sám a samozřejmě chce peníze zpět… u všech jsem čas prodlužovala a on se na to vykašlal. A to jsem ještě čekala těch dalších 15 dní po uplynutí klasické doby než jsem otevřela spor. Schválně jsem se zeptala na vracení peněz zeptala na zákaznickém chatu a napsali mi ať ho kontaktuji a domluvím se s ním. Takže nevím jak to s tím vracením je nebo není (zda musím nebo ne), ale vrátím mu je, zboží přišlo a to je hlavní. Alespoň vím, kde už nenakupovat ;-). A díky Vám vím i jak na to vracení bez paypalu 🙂