Přidej recenzi

Odpovědět: Zásilka nedorazila co s tím?

#8356

Dobrý den,já mám také problém s nedoručeným balíčkem.Objednávala jsem 11.11. a do dnes nedorazil.Objednávám na Ali opravdu hodně a zatím se mi nestalo,že by něco nedoručili…začala jsem po něm tedy pátrat.Ve sledování zásilky měli status“odeslání zrušeno“.Zkoušela jsem několikrát psát prodejci-žádná odpověď.Onen obchod si změnil jméno a ni od nich jsem se odpovědi nedočkala.Zkusila jsem se tedy včera obrátit na zákaznický servis a připojila se na on-line chat a požádala jsem o vysvětlení…Po pravdě,má angličtina není na takové úrovni,abych s nimi mohla rovnocenně diskutovat,ale pochopila jsem z toho,že mi do 10-ti pracovních dní přijde nějaký e-mail od reklamačního oddělení.Konkrétní problém,který nastal mi nesdělili.Máte s tím prosím nějaké zkušenosti a myslíte,že mám šanci,že mi vrátí peníze?