Přidej recenzi

Boty

Zvolené téma obsahuje celkem 8 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Ne Uvedený a poslední změna proběhla před 2 roky, 8 měsíců.

Prohlížíte 9 příspěvků - 1 z 9 (z 9 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2187

    Dobry den,mam problem objednala jsem si boty docela dost drahe a nemohu svoji zasilku vubec sledivat o penize jsem prisla a vubec nevim zda mi tedy zbozi prijde?prodejce se mnou apsolutne nekomunikuje 🙂 Nevim co uz mam delat

    #2189

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    běží Vám ještě ochranná doba?

    #2190

    Ne Uvedený
    Uživatel

    Dobrý den!
    Pokud ještě nevypršel tzv. „Buyer Protection time“ máte stále možnost otevřít spor a o peníze s velkou pravděpodobností nepřijdete. To že prodejci nejsou příliš komunikativní není příliš neobvyklé. Pokud zbývá dostatek času do konce ochranné doby neznepokojoval bych se. Boty mohou být odeslány i jako obyčejná zásilka (dost běžně), kterou není možné sledovat. V opačném případě pokud již ochranná doba vypršela. Skutečně asi nezbývá než doufat že boty ještě dorazí.

    #2191

    Nemohu otevrit ani spor pise se ze prodej je zruseny odecetlo mi to penize a pak to cele spadlo do my orders a nemohu s tim nic …:-(nemam k zasilce zadne informace…

    #2192

    Je to tezke vysvetlit chtela jsem sdilet fotku abych vam ukazala jak objednavka vypada ale nejde to ..muzete mi ma vas prosim poslat email?dekuju

    #2193

    Ne Uvedený
    Uživatel

    Nerozumím vašemu příspěvku. Bylo by možné uploadovat výřez z printscreenu na kterém by byla vidět tato konkrétní objednávka z vašeho „my orders“?
    Respektive. V „My orders“ by jste měla mít možnost rozkliknout objednávku pomocí „View Detail“ A tam bych potřeboval vědět co se píše v hlavičce abych se Vám mohl pokusit adekvátně poradit..

    #2194

    Moc rada jenze mi to jsem nejde nemuzete mi poslat email kam bych to mohla poslat??diky

    #2195

    Ne Uvedený
    Uživatel

    Email jsem Vam zaslal v soukrome zprave. Nerad bych ho uvadel zcela verejne 😉

    #2196

    Ne Uvedený
    Uživatel

    Na zaklade emailu reaguji i zde, pro případ, že by se někdo dostal do obdobné situace anebo kdybych se mýlil aby mě někdo mohl opravit.

    Detail objednavky z ali:
    Status: Closed
    Remminder: Seller did not ship goods

    Ano! Případ je uzavřen. Zřejmě vypršel tzv „processing time“. Neboli čas který má prodejce na odeslání zboží. Většina prodejců si na „processing time“ vyhrazuje týden. Což by i tak časově odpovídalo době objednávky. Osobně se mi tento případ ještě nestal. Ale v podobných případech (prodejce byl podvodník, zboží navzdory tvrzení nikdy neodeslal a aliexpress mu proto smazal účet) došlo vždy k vrácení celé částky ze strany aliexpressu. Zkontrolujte si email, který jste zadala při registraci na aliexpress. S pravděpodobností atakující 100% Vám přišlo vyrozumění o této situaci i s popisem co se bude dít dál. Vrácení peněž není okamžité a trvá obvykle několik dní. Doporučuji v první řade zkontrolovat ten email. V druhé řadě se podívat na detail objednávky na PC. Mobilní verze ALI je fajn kvůli slevám, ale ne zcela nahrazuje plnou verzi.

Prohlížíte 9 příspěvků - 1 z 9 (z 9 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.