Přidej recenzi

Eskalovaný spor

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 11 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1691

    Dobrý den, otevírala jsem spor, kdy mi nejprve prodejce potvrdil, že se zboží ztratilo. Nyní mám v Postavení toto: Spor eskaloval – zpracování. Co se bude dít dál?
    A také jsem otevírala spor ohledně neodpovídající velikosti zboží. Toto mi prodejce nepotvrdil. Přitom sukně má mít 95 – 105 cm a má bez natažení 60 cm, triko přes prsa má mít 100 – 110 cm a má 90 v mírném natažení. Je pravda, že foto není moc kvalitní, mám spor změnit a dodat fotky lepší a nebo ho eskalovat i když jsou fotky nekvalitní.
    Děkuji za odpověď Zdenka

    #1693

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    eskalovat může, tuším, jen nakupující, tedy jste asi musela ve sporu kliknout na eskalaci sporu. Nyní je spor předán na Aliexpress a musíte počkat až vydají rozhodnutí. Obvykle je to do 5ti dnů, ale v této předvánoční době jsou zavaleni, takže to bude trvat asi déle.
    U druhého sporu bych pořídila kvalitnější fotky a upravila spor o nové fotky, kde ty míry budou viditelnější. Také jsem tak sporovala tričko, které rozhodně nebylo v jejich limitu +/- 1-3 cm. Spor mi byl uznán, takže se Vy také určitě nedejte. Pokud by ani napodruhé prodejce nepotvrdil spor, tak když dáte odpovědět na spor, tak se to pak rovnou samo eskaluje na Ali. A pro ně bude rozhodně lepší posuzovat podle kvalitnějších fotek.

    #1694

    Spor eskalovalo samo Ali, prodejce použil Ali dopravu, takže to řešili oni. Děkuji za informace.

    #1695

    Iveta
    Klíčník

    Aha, tak to jo, to je teď od podzimu novinka – přeprava Aliexpress. Zatím jsem tak řešila jeden problém – místo 2 ks věcí v balíčku tam byla jen jedna. Spor se rovnou eskaloval a od té doby žádná odpověď. Zkusila jsem urgovat prodejce, jestli to nemůže nějak popohnat – on že nemůže, že vše musí Aliexpress. Zkusila jsem si odpovědět na spor, jestli by spor už nemohli dokončit, nic. Nakonec jsem psala na Aliexpress tým stížnost, že mám od 26/10 otevřený spor, ale zatím stále žádná odpověď. Tak nechápu, jak to má pomáhat nakupujícím. Jen doufám, že u žádných balíčků s „Aliexpress dopravou“ problém nebude. 🙁

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.