Přidej recenzi

Jak otevřít spor celé objednávky?

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 1 rok, 4 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7811

    coffee.wendy
    Účastník

    Zajímalo by mě, jestli se dá nějakým způsobem vyreklamovat celá objednávka najednou – když zboží nepřišlo vůbec. Mám totiž od jednoho prodejce asi dvanáct věcí a otvírat spor u každého zboží zvlášť mi přijde nesmyslné, bohužel jsem zatím nepřišla na to, jak to udělat hromadně. Je vůbec možnost otevřít spor u celé objednávky najednou?

    Předem díky za pomoc!

    #7812

    Iveta
    Klíčník

    Bohužel, nedá. Opravdu se musí jednotlivé zboží vyreklamovat novým sporem.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.