Přidej recenzi

Nejde mi odoslat potrdenie otvorenia sporu

Zvolené téma obsahuje celkem 6 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 9 měsíců.

Prohlížíte 7 příspěvků - 1 z 7 (z 7 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1931

    Dobrý den, vcera mi vyprsal cas na dorucenie zasielky. Nic mi neprislo. Predajca mi to 2x predlzoval. Dnes som dala otvorit spor. Vsetko som vyplnila, ze mi zasielka nedosla, ze nemam ziadne informacie o zasielce, Popisala som detaily, dokonca som prilozila fotku konverzacie. A ked idem kliknut na submit, tak mi to vobec neodosle, ani nenacitava, vobec nic. Stale mi tam pise, ze mam napísať rozmedzie slov 4 – 512. Pritom mam napisanych 40 slov v anglictine. Nechapem to a o peniaze prist nechcem. Prosim poradte mi cim skor. Dakujem

    #1933

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    nejčastějším problémem bývá apostrof v anglicky psaném textu (napsat místo don’t – do not) nebo napsání svého jména, pokud obsahuje diakritiku (nejčastěji u žen -ová)

    #1934

    Ďakujem pekne za radu, ani by ma nenapadlo, že takáto banalita ako apostrof, môže brániť v odoslaní. Ďakujem už som to opravila a podarilo sa odoslať 🙂

    #1950

    Dobrý vecer, chcem sa spýtať ako dalej. Otvorila som spor…napisala,ze objednavka mi nedosla od oktobra, predavajuci stale predlzoval ochranu dobu produktu a už je to podla mna dlha doba cakania. A do sporu mi predavajuci napisal, ze mu mám veriť, ze je uprimný človek, že mu mám dať dalšie dni, že tovar je stale na ceste a chce aby som uzavrela spor, dokonca mi poslal navod ako to mam urobit. Poradte mi co mam robit!!!!!. Dakujem krasne ,,pridavam original spravu co mi poslal ( Dear,could you pls give me some response? could you pls try to trust me and help me this time you have so many days to protect, i am honest peson and i just hope u can give me another days I have confirm with the post office,the goods is still on the way~~ I hope you can trust me this time and help to close ther dispute http://help.aliexpress.com/cancel_dispute.html waiting for your kindness

    #1951

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý večer,
    no jestli je to od od října na cestě, tak je to více než 60 dní, což je garantovaná doba dodání od aliexpress. Pokud prodejce spor odmítnul (nebo zkouší citové vydírání), tak spor eskalujte. Možná to pak prodejce sám potvrdí a pokud ne, tak potvrdí Aliexpress.

    #1952

    A čo to bude znamenat pre mna ak spor eskalatujem?

    #1953

    Iveta
    Klíčník

    eskalace znamená obrátit se na tým Aliexpress, aby rozhodl Váš spor s prodejcem. Nemusíte se dohadovat s prodejcem, ale rozhodne třetí strana.

Prohlížíte 7 příspěvků - 1 z 7 (z 7 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.