Přidej recenzi

Nekompletní zásilka

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  reckjuraj a poslední změna proběhla před 1 den, 16 hodiny.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8442

    nicool
    Účastník

    Prosím o radu. Objednala jsem si u jednoho prodejce tři položky. Nyní mi přišel balíček, který obsahuje pouze dvě a ta nejdražší položka v balíčku nebyla. Psala jsem prodávajícímu, který mi napsal, že to není možné, poslala jsem poté i fotografii balíčku a prodávající napsal, že mi chybějící zboží dopošle, ale mám potvrdit přijetí těch dvou ostatních položek. Můžu to udělat? Bojím se, že tím se prodávajícímu potvrdí celá platba a pokud mi chybějící zboží nedopošle, bude problém se domoct peněz zpět.

    #8444

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    můžete to udělat. Zaškrtnete položky, které přišly a potvrdíte. Položky ze záhlaví objednávky „zmizí“ a zůstane tam jen nedoručená položka. Čas pro doručení běží dále (hlídat, aby nevypršela a případně požádat o prodloužení), došlé zboží nelze zatím hodnotit. Až dorazí i poslední položka, potvrdíte její doručení, tak poté systém nabídne ohodnocení všech tří položek najednou.

    #8839

    reckjuraj
    Účastník

    Dobrý den
    Ja som si zas objednal tablet s klavesnicou za 299 dolarov a prisla mi len klavesnica.Ked som otvoril spor tak mi otpovedali ze balik mi dorazil.Potom mi napisali ze ak zrusim spor tak mi vratia peniaze,tak som ho zrušil a od vtedy sa neozvali.Neviem co dalej

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.