Přidej recenzi

neuznaný spor, prodejce navrhl jinak

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 6 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #857

    Katka Rollová
    Uživatel

    Dobrý den, otevřela jsem spor. Kvůli hodinkám, přišly mi úplně roztrhané pásky, nejdou tedy zapínat. Otevřela jsem tedy spor a požadovala po prodejci plnou náhradu. Jelikož prostě hodinky bez toho aniž bych si šla nechat vyměnit pásek prostě nosit nemůžu.

    Prodejce mi odpověděl že mi pošle nové pásky k hodinkám,ať zavřu spor jako první. Což ale znamená že já stejně budu muset si nechat ty pásky na hodinky dát. Objednala jsem 4 hodinky a jen jedny jediné přišly ve stavu že se dají nosit, bez toho abych s nimi něco musela udělat.

    Mám zavírat spor? Mě to přijde jako nesmysl, jelikož když zavřu spor jako první, kde mám jistotu, že pásky opravdu dorazí a hlavně v jakém stavu že. Co by jste mi poradily? Stalo se mi to poprvé, co jsem otevírala spor. Pokud dám že nesouhlasím, znamená to že můj spor bude vyhodnocovat přímo Aliexpress?

    Díky za odpovědi

    #859

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    klikla bych na modifikovat spor a trvala na vrácení celé částky. Když spor zavřete, může se stát, že se uzavře i objednávka. Nemám dosud vysledováno, kdy a proč se uzavře, ale asi to souvisí s tím, že ve sporu potvrdíte Obdržela jste zboží – ANO, pak řešíte spor a když jej pak zavřete, tak se zavře i objednávka, protože si to pamatuje ze sporu. Takže prodejce radí sice hezky, ale v jeho prospěch.
    Trvejte na svém stanovisku a když znovu zamítne, tak eskalovat na Ali. Doufám, že by mohli rozhodnout ve Váš prospěch.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.