Přidej recenzi

Objednanie za menej dolárov

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 6 měsíců.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #989

    Michaela
    Uživatel

    Dobrý deň, mám otázočku, objednala som tovar, po pár dňoch som šla pozrieť či už predajca tovar odoslal a vtedy som zistila, že tam mal napísané „objednať min. za 5 dolárov“ ja som objednala za 4,30. Tovar mi nepríde alebo sa to dá nejak doobjednať ešte jeden kus aby mi to poslali? Písala som predajcovi ale doteraz sa nikto neozval :dry: Ďakujem za Vaše odpovede 🙂

    #993

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    záleží na prodejci, možná pošle, ikdyž hodnota objednávky je nižší. Nebo také možná čas pro vychystání uplynout aniž by zásilku odeslal a peníze se Vám vrátí zpět na účet. Pokud bude komunikovat, tak byste musela vytvořit novou objednávku a on by je zabalil do jedné zásilky (dvě objednávky by tak měli stejné sledovací číslo). Nebo původní objednávku zrušit (což nyní ještě lze, když není odesláno) a vytvořit novou s min. hodnotou 5US, tak by jste to měla bez problémů a čekání na odpověď na prodejce.

    #998

    Michaela
    Uživatel

    Lenže predajca zásielku akože odoslal, pretože mi ukazuje status „predajca odoslal Vašu objednávku“. A keď nechám uplynúť dobu tak sa mu peniaze automaticky pripíšu na jeho účet, a samozrejme keď zásielku kontrolujem podľa sledovacieho čísla, tovar ani nebol poslaný, nenájde mi sledovacie číslo.

    #999

    Iveta
    Klíčník

    Tak prodejce zboží odeslal, ikdyž nebyla za 5US, to buďte ráda. Zásilka je na cestě, máte sledovací číslo a to se Vám ve sledování objeví během 5-11 dnů, není důvod k nepokoji. Pokud bude doba pro přijmutí končit, zažádáte o prodloužení doby a případně poté můžete otevřít spor. Zatím k tomu však není důvod.

    #1000

    Michaela
    Uživatel

    doba doručenia končí o 7 dní, a zásielku mi nenájde, takže pochybujem, že je odoslal. Ale každopádne ďakujem za reakciu a odpoveď 🙂

    #1001

    Iveta
    Klíčník

    Pokud to byla doba na 39 dní, tak si zažádejte o prodloužení o 21 dní. Po uplynutí 60ti dnů máte nárok na vrácení peněz, po otevření sporu. Když by prodejce nesouhlasil, tak spor můžete eskalovat na Ali. Pokud by jste eskalovala po méně než 60ti dnech, tak by Ali napsalo, ať čekáte, takže by jste si moc nepomohla.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.