Přidej recenzi

Otevření sporu po zrušení obchodu

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 3 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1276

    Dobrý den. Zajímalo by mě, jak je možné, že si prodejce jen tak může zrušit obchod a za nedodané zboží mi nevrátit peníze ? Ochranná lhůta měla skončit až za 20 dní, ale když jsem se tam podívala další den, čas se už nepočítal a objednávka byla ukončená ? Co je to za podvody, dá se s tím něco dělat ? :/

    #1277

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    nebojte se, o peníze nepřijdete 🙂

    Zrušení obchodu může nastat ze 2 důvodů:

    [b]1) prodejce ukončí obchodování na Aliexpressu[/b] – to zjistíte sami, nikdo na to neupozorní. Proto je dobré si občas proklikávat zboží, které máte odeslané, zda je odkaz na Ali ještě funkční. Můžete tak zjistit, že prodejce Vámi vybrané zboží již nenabízí (je vyprodané), zobrazí se stránka s balíčky a upozorněním, že stránka na Aliexpressu neexistuje. To je důvod k ověření, zda existuje obchod. Pokud neexistuje, otevřete ihned spor – nikdo na něj neodpoví a po 5ti dnech se Vám automaticky vrátí peníze. Zboží pravděpodobně nedojde – prodejce většinou bývá podvodník, který jen napíše číslo zásilky, ale ve skutečnosti nic neodeslal.

    [b]2) Aliexpress zmrazí objednávky[/b] – Aliexpress sám vytipuje podvodného prodejce, jeho objednávky zmrazí a poté zruší. Informace o zmrazení i zrušení objednávek zašlou e-mailem, peníze vrátí automaticky sami během několika dnů. Nemusíte nic dělat, otvírat spor, nic.

    Více informací naleznete na videích níže:

    http://www.alirecenze.cz/index.php/co-znamena-zmrazena-objednavka-na-aliexpress-frozen-order.html

    http://www.alirecenze.cz/index.php/zrusena-objednavka-prodejcem-a-postup-vraceni-penez-z-aliexpress-cancelled-order-2.html

    #1279

    Děkuji za odpověď 🙂 A dnes se mi stalo taky něco podobného…Na objednanou podprsenku mi běželo ještě 16 dní, ale rozhodla jsem se otevřít spor. Prodejce mi napsal, že se asi zásilka někde ztratila a že mi vše uhradí. Stav podprsenky je „finished“ a na email mi přišla zpráva z aliexpress „The dispute reached an agreement“ a píše se tam You should receive your refund within 3-15 working days. If there is a delay, please check with your issuing bank or contact us for help. Znamená to, že mi příjdou peníze v plné výši ? 🙂 Děkuji

    #1280

    Iveta
    Klíčník

    Ano, prodejce při ztrátě zboží vrací celou částku. 🙂

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.